11 tretmana grlića maternice (vrata)

Je li to razlog za zabrinutost?

Bol u vratu naziva se i cervikalgija. Stanje je uobičajeno i obično nije razlog za brigu. Bol u vratu može se dogoditi iz više razloga i obično se može otkloniti jednostavnim promjenama načina života.

Na primjer, mišići mogu biti napeti od sjedenja satima na poslu s lošim držanjem. Bol u vratu može biti posljedica ozljeda uslijed automobilske nesreće ili čak napetosti mišića od prekomjernog naprezanja tijekom vježbanja.

Ostali simptomi uključuju:

  • bol u vratu koji se pogoršava ako glavu držite na jednom mjestu
  • zatezanje ili grčevi u mišićima vrata
  • poteškoće s pomicanjem glave
  • glavobolje

Iako ovo stanje može doslovno biti bol u vratu, možete učiniti mnogo stvari kako biste ga liječili kod kuće. U stvari, dobar broj ljudi koji boluju u vratu može vidjeti samo veliko poboljšanje dva do tri tjedna kućne njege.

1. Polako

Jeste li znali da vam glava teži oko ogromnog 12 funti? To je puno za vaše mišiće i ligamente koji mogu podržavati cijeli dan u toku mnogih aktivnosti. Bol u vratu može biti rezultat previše rada.

Jedan od načina da se pomogne kod ove boli je opuštanje. Uzeti jedan do tri slobodni dani od bilo čega napornog. Aktivnosti koje treba izbjegavati uključuju vježbanje s utezima, poput trčanja, planinarenja ili igranja tenisa i dizanja teških tereta.

2. Probajte hladni oblog

Pokušajte ublažiti bol i upalu primjenom hladnog paketa leda ili leda umotanog u ručnik na vrat. Ovu hladnu terapiju možete primijeniti na područje do najviše 20 minuta nekoliko puta dnevno. Ako imate dijabetes ili krvotok, trebali biste ograničiti upotrebu leda na pravedan način 10 minuta na vrijeme.

3. Slijedite topli oblog

Također možete izmjenjivati ​​hladnu terapiju toplinom. S toplinom radite na ublažavanju napetosti mišića i boli. Možda ćete se poželjeti ugrijati tuš ili držati jastučić za grijanje na vratu. Opet primijenite ovu terapiju za do 20 minuta, ali samo 10 ako imate problema s cirkulacijom.

Saznajte više: Liječenje boli vrućinom i hladnoćom »

4. Koristite OTC sredstva za smanjenje bola

Možete pronaći razne lijekove protiv bolova bez recepta u vašoj prodavaonici lijekova. Acetaminofen (Tylenol) je popularna opcija. Tu je i ibuprofen (Advil, Motrin IB), koji kombinira ublažavanje boli s protuupalnom snagom. Naproksen natrij (Aleve) je druga opcija.

Bez obzira na ublažavanje boli koje odaberete, bol u vratu može potrajati neko vrijeme.

5. Ispružite ga

Uzimanje vremena za istezanje vrata svaki dan također bi moglo pomoći. Možda biste trebali pričekati da napravite bilo kakve vježbe dok nestane najgora bol.

Prije nego što isprobate bilo koji od ovih poteza, razmislite o zagrijavanju područja grijaćim jastukom ili izvođenju nakon toplog tuširanja ili kupke.

Vrat se proteže

  • Veseliti se. Jednostavno lagano spusti bradu do grudi. Zadržite ovaj položaj 5 do 10 sekundi. Vratite se natrag u početni položaj.
  • Nagnite glavu unatrag i pogledajte prema stropu. Držite 5 do 10 sekundi. Vratite se na početni položaj.
  • Lagano privucite lijevo uho prema lijevom ramenu, a da zapravo ne stupite u kontakt. Nagnite glavu samo dok se malo ne istegnete u vratu. Držite 5 do 10 sekundi. Vratite se na početni položaj.
  • Ponovite ovaj potez s desne strane.
  • Ponovite cijeli niz još tri do pet puta.
  • Glava se okreće

    Jednom kada ispružite vrat prema osnovnom rasponu pokreta, možete malo raditi i na okretanju vrata.

    • Lice prema naprijed.
    • Okrenite glavu na jednu stranu, kao da gledate preko ramena. Držite 5 do 10 sekundi.
    • Polako okrenite za 180 stupnjeva drugi put. Držite ponovo 5 do 10 sekundi.
    • Ponovite ovaj niz tri do pet puta.

    Sad kad ste se zagrijali, možete primijeniti ono što se naziva nadtlak da biste produžili strije koje ste upravo isprobali.

  • Sjedeći, stavite desnu ruku ispod desne noge. Ovo će zadržati svoje desno rame dolje.
  • Postavite lijevu ruku preko glave tako da lijevo ruku možete prekriti desnim uhom.
  • Pomičući lijevo uho prema (ali zapravo ne dirajući) lijevo rame kao što ste to radili pri rotacijama, lagano povucite lijevom rukom kako biste postigli dodatni napor.
  • Zadržite ovaj položaj 30 sekunde.
  • Ponovite s drugom stranom.
  • Trenirajte raditi ovo protezanje tri puta sa svake strane.
  • Provjerite: 5 esencijalnih ulja za glavobolju i migrene »

    3 joga poza za vrat

    6. Ostanite u pokretu

    Dugo zadržavanje u jednom položaju može uzrokovati bol u vratu. U stvari, trebali biste se usredotočiti na ustajanje ili pomicanje svakog 30 minuta iz sjedećeg ili stojećeg položaja.

    Iako se možda želite odmoriti prvih nekoliko dana nakon što ste povrijedili vrat, ulazak u redovnu rutinu vježbanja dugoročno vam može pomoći. Pokušajte raditi aerobne vježbe, poput hodanja ili korištenja bicikla.

    Radi na vaše držanje i dobre radne vježbe su druge dobre mogućnosti.

    7. Vježbajte dobro držanje

    Klizanje tijekom cijelog dana može stvoriti puno bolova i bolova. Pogledajte se u ogledalo da vidite da li stojite ili stojite ravno. Ako ne, možda ćete naprezati mišiće i ligamente koji podržavaju različite dijelove tijela, poput vaše glave, stvarajući bol u vratu.

    Što je točno držanje tijela? Odgovor ovisi o tome sjedite li, stojite ili ležite.

    Kad sjedi

    Treba izbjegavati prekrižiti noge. Umjesto toga, pokušajte staviti noge na pod ili čak podlogu za noge. Trebat ćete zadržati malo prostora između leđa koljena i prednjeg dijela vašeg sjedala. Pokušajte držati koljena na bokovima ili ispod njih. Ako vaš stolac ima podesivi naslon za glavu, provjerite je li podržao donji i srednji dio leđa. Zatim opustite ramena i ustanite se s vremena na vrijeme da se istegnete.

    Kad stoji

    Težinu ćete htjeti usmjeriti na kuglice stopala i držati koljena malo savijena. Stopala trebaju biti udaljena ramena. Pustite da vam ruke prirodno padaju na strane tijela. Utaknite jezgru i uspravite se s ramenima lagano povučenim unatrag. Oduprite se nagonu da glavu držite prema naprijed, natrag ili čak u stranu – najbolje je neutralan. Ako dugo stojite, premjestite težinu s nožnih prstiju na pete ili s jedne noge na drugu.

    Kad leže

    Važno je osigurati da koristite madrac koji najbolje radi za vas. Čvrsta je možda najbolja za bolove u leđima i vratu. Spavanje s jastukom također može pomoći. Ako spavate u želucu, možda biste trebali pokušati i promijeniti položaj. Tako je, čak i podešavanje poput spavanja na boku ili leđima može vam pomoći. Pokušajte staviti jastuk između koljena ako spavate na boku, jer to može pomoći vašem tijelu u boljem usklađivanju.

    8. Vidi kiropraktičar

    Možda ste čuli da odlazak kiropraktiku može pomoći kod svih vrsta bolova i bolova. To je istina. Kiropraktičke prilagodbe ciljaju na kralježnicu. Vrat se naziva i vratna kralježnica, tako da kiropraktičari rade i ovo područje tijela. Sve to pucanje koje ćete čuti zapravo je od vrlo kontroliranih sila koje se primjenjuju na vaše zglobove.

    Nazovite unaprijed i pitajte o trošku. Nisu svi prijevoznici osiguranja pokriveni kiropraktičkim radom. Neki uredi nude tzv. Klizna cijena na skali prema vašoj mogućnosti plaćanja. Važno je napomenuti da prilagodbe obično pružaju samo kratkotrajno olakšanje, tako da ćete možda trebati nastaviti mnogo puta da ostane bez boli.

    Provjerite: Je li pucanje vrata sigurno ili trebam prestati? »

    9. Nabavite masažu

    Srčani mišići također mogu dobro reagirati na masažu od strane licenciranog liječnika. Tijekom masažne seanse manipuliraju se mišićima i drugim tkivima u vratu. To pomaže krvi i drugim tekućinama da slobodno teku.

    Tamo nije puno znanstveni dokazi da masaža značajno pomaže kod bolova u vratu. U skladu s tim, možda je dobra komplementarna terapija kombinirati s drugim tretmanima koje preporučuje liječnik.

    10. Spavajte s vratnim jastukom

    Jastuk za vrat može vam olakšati ili prekinuti noćno spavanje. Učinci mogu trajati i sljedeći dan. Mnogo različitih jastuka na tržištu trebalo bi pomoći kod bolova u vratu. Dokazi za koje rade djeluju anegdotski, a ne temeljeni na istraživanju.

    Alison Freer u New York Magazine nedavno je podijelio da je određena marka "hladno zaustavila [vrat] i vrat i ramena." Što je radilo za nju? Jastuk od grlića maternice od tri jezgre, Ovaj jastuk ima trokutasti zavoj u središtu koji vam pomaže da podignete glavu tijekom spavanja. Drugim riječima, pomaže u podržavanju vaše cervikalne krivulje. Dolazi u sedam različitih veličina kako bi odgovarao različitim veličinama i oblicima tijela. Freer dijeli da je kupila petit verziju i da bi redovna ili veća verzija nekim ljudima zapravo mogla biti prevelika.

    Još jedna marka koju biste mogli isprobati je Tempur-Pedic, Veličina jastuka koju odaberete temelji se na vašoj visini, vrsti tijela i položaju spavanja. Ima poseban konturirani dizajn koji vam pomaže da ergonomsko zagrlite glavu i vrat dok spavate.

    11. Pogledajte u akupunkturu

    Akupunktura je alternativni tretman koji se često koristi za ublažavanje bolova. Izvodi se umetanjem sitnih iglica u različite točke vašeg tijela. Tijekom studija o akupunkturi za bol u vratu mješoviti rezultati, možda će biti vrijedno pokušati nekoliko puta. U stvari, ljudi često vide najbolje rezultate nakon nekoliko akupunkturnih sesija nasuprot samo jednom ili dvaput.

    Prije nego što krenete na sastanak, provjerite je li vaš akupunkturist certificiran i koristite sterilne igle. Također možete nazvati svoje osiguravajuće društvo i pitati o pokriću. Neki planovi osiguranja neće pokriti akupunkturu, dok će drugi pokriti dio ili sve troškove sastanka.

    Saznajte više: Suha igla protiv akupunkture – što je za vas? »

    Kada posjetiti svog liječnika

    Ako ti kućni tretmani ne pomognu bolovima u vratu, zakažite sastanak kod liječnika. Zapamtite: Većina ljudi nakon poboljšanja vidi bol u vratu dva do tri tjedna kućnog liječenja. Iako većina uzroka cervikalgije nije razlog za zabrinutost, postoje određena ozbiljna stanja, poput meningitisa koja mogu uzrokovati vašu nelagodu.

    Također biste trebali obavijestiti svog liječnika ako osjetite ukočenost, izgubite snagu u rukama ili rukama ili osjetite bol u pucanju niz ruku s ramena. To su znakovi da se s vašim zdravljem može dogoditi nešto ozbiljnije što treba odmah obratiti pažnju.

    Komentiraj