5 najboljih načina da ostanete zdravi između Božića i Nove godine

Podijeli na PinterestStručnjaci preporučuju ostati hidratizirani, odabrati hranljive namirnice i vježbati gdje god možete kao načine da ostanete zdravi nakon Božića. Getty Images

"Vratit ću se na put u siječnju."

Možda vam je poznata ova često ponavljana linija kada vam tijekom praznika padne zdravstveni i fitnes vagon.

Razdoblje između Božića i Nove godine je minsko polje hrane, svečanosti i alkohola koji vas mogu skinuti sa redovnog tečaja.

Kako bi vam pomogli da budete na tragu, Healthline je zamolio stručnjake da podijele kvalitetne savjete za očuvanje zdravlja tijekom praznika.

Evo ih pet.

Odlučite se za pametnu hranu

Podijeli na Pinterest

Imat ćete puno obaveza tijekom praznika, ali prejedanje na svakoj zabavi ili skupu nije jedna od njih.

"Ako se zaputite na večeru ili prazničnu zabavu, prvo pokvarite svoj apetit", rekao je Amy Shapiro, MS, RD, CDN, osnivač i direktor grada Prava prehrana NYC.

Tako ćete manje udahnuti sve blagdanske blagdane.

"Pojedite prije sat vremena ili tako nešto da se ne pojavite od gladi", rekao je Shapiro za Healthline. "Kad ste gladni, obično donosite loše odluke o hrani. Zato počastite i priuštite sebi vrijeme da vidite koje su namirnice dostupne i donosite odluke na temelju onoga za čim žudite i onoga što zapravo želite. "

Shapiro preporučuje da svaki put polovinu vašeg tanjura napunite povrćem.

"Zatim uzmite drugu polovicu tanjira i podijelite je na četvrtine", rekla je. „Jedna četvrtina za ugljikohidrate i jedna četvrtina za protein. Ovo su savršeni obroci koje trebate zadovoljiti, a ne napuniti. "

Ostani hydrated

Podijeli na Pinterest

Mrzimo oštriti vaš blagdan, ali pitka voda je zdrava strategija za odmor.

Preporučuje se piti osam čaša vode dnevno.

"Bez adekvatne hidratacije, često osjećamo glad, tromost i umor", primijetio je Shapiro. "To može uzrokovati da propustimo vježbanje, grickamo nezdravu hranu i posegnemo za viškom kofeina. Vaš bi cilj, svaki put kad posegnete za grickalicom, prvo trebao popiti čašu vode. "

Također je dobra praksa postaviti ograničenja za alkoholna pića.

"Ograničite unos praznih kalorija poput alkohola, što je čisti šećer i nema prehrambene vrijednosti", rekao je Adam Splaver, MD, FACC, FACP, FASE, RPVI, kardiolog na Floridi i suosnivač NanoHealth Associates.

Ne morate strogo proći na šiljatoj jajoliki ili prazničnom kosmosu. Samo piti pametno.

"Alkohol je dio prazničkog duha." Moj je prijedlog da ograničite količinu ", rekao je Splaver za Healthline. "Popijte čašu vina, a ako i dalje žudite za alkoholom, iskušajte čašu seltzera i pogledajte hoće li to pomoći. Nikada se ne želite osjećati uskraćeno, ali istovremeno, zašto se prepustiti otvorenom iskušenju? "

Ako se igrate, budite mudri u pogledu vremena.

"Popijte to ranije uveče, a ne kasnije u noć, jer alkohol može poremetiti vaš san", Terry Cralle, MS, RN, CPHQ, registrirana medicinska sestra i stručnjak za spavanje s Bolje vijeće spavanja, rekao je za Healthline.

„Svakako konzumirajte puno vode da biste ostali hidratizirani. Jednostavan način da to učinite je zamijeniti svako alkoholno piće s čašom vode ", rekla je.

Dobro se naspavajte

Podijeli na Pinterest

Počasni noćni san ne osjeća se baš sjajno. To vam postavlja uspjeh.

"Dovoljno sna neophodno je za dobro raspoloženje, dobro zdravlje i dobru prognozu – upravo ono što želite tijekom praznika", rekla je Cralle.

„Čak i ako imate planove za odmor, svakako napravite vremena za spavanje. Imajte na umu da je dosljednost ključna, pa se potrudite održavati redovan krevet i budna vremena, čak i tijekom putovanja ”, rekla je.

Održavanje opuštajuće rutine spavanja može vam pomoći. To može "pomoći prijelazu uma i tijela iz budnosti u san", dodala je.

Praznici će mnoge od nas ostaviti neurednim, što nije dobro ni u tijelu.

"Bez obzira koliko ste zauzeti, ne budite kasnije ili se budite ranije da biste postigli više posla", primijetila je Cralle. "Bolje vam je spavati noću. Osoba koja se dobro odmara postaje sve bolja i bolje od one osobe uskraćene za spavanje. "

Razmislite izvan teretane

Podijeli na Pinterest

Najbliža traka za trčanje možda je kilometrima od vašeg mjesta. Dakle, ako imate redovno zakazan raspored fitnessa, morat ćete se kreativno stvarati.

To bi moglo prevesti na stiskanje u šetnji nakon velikih obroka ili kaštetenike u kuhinji.

"Sezona praznika je puna putovanja dok idemo iz grada u grad da vidimo prijatelje i obitelj", rekla je certificirana osobna trenerica Jackie Wilson, osnivačica i izvršna direktorica New York Citya Nova Fitness Studios.

"Pristup teretani kao takav može biti otežan. Uključite pokrete tjelesne težine, kao što su čučnjevi, pluće, trnci na ramenima i ramenima i ponesite svoju kondiciju na putu sa sobom ", rekao je.

Dajte sve od sebe da uložite vrijeme za vježbanje, bez obzira koliko malo.

"Izmijenjena ili kondenzirana vježba bolja je od propuštene vježbe", rekao je Wilson za Healthline. "Manji treninzi pomoći će vam da skinite neželjene kilograme tijekom praznika."

Ne čekajte do siječnja

Podijeli na Pinterest

Nekoliko naleta na cesti ne mora se pretvoriti u olupinu vlaka kada je u pitanju dobro jesti i ostati aktivan za vrijeme praznika. Vratite se ravno i usko pre, a ne kasnije.

“Ako vam padne plan vježbanja ili plan zdrave prehrane, zapamtite: ne čekajte ponedjeljak ili novu godinu. Odmah se vratite na pravi put ", rekao je Shapiro.

"Mali zaokret u vašoj rutini neće uništiti vaše ciljeve ili vaš napredak, ali vikend pun popuštanja ili nedostatka sna odbačit će vas mnogo duže", rekla je.