7 Emocionalni simptomi stresa: što oni jesu i što možete učiniti

Pregled

Stres, definiran kao emocionalna napetost ili mentalno naprezanje, previše je čest osjećaj za mnoge od nas.

Prema Američka psihološka asocijacija (APA), prosječna razina stresa kod odraslih u SAD-u u 2015. bila je 5.1 na skali od 1 do 10.

Previše stresa može proizvesti i fizičke i emocionalne simptome.

Pogledajmo neke od emocionalnih znakova stresa i što možete učiniti da ih smanjite i upravljate njima.

1. depresija

Odlomak Američko udruženje za anksioznost i depresiju (ADAA) definira depresiju kao bolest u kojoj pojedinac doživljava uporno i ozbiljno loše raspoloženje.

Istraživanja sugeriraju vezu između visoke razine stresa i pojave depresije.

jedan učiti više od 800 žena istraživalo je vezu između različitih vrsta stresa i velike depresije.

Tijekom studije, istraživači su otkrili da i kronični i akutni stresni događaji doprinose većoj učestalosti depresije kod žena.

Drugi promatračka studija ispitali su razinu stresa radno sposobnog stanovništva. Mjerene su sveukupne razine stresa i simptomi sudionika. Depresija je češća kod ljudi koji su prijavili višu razinu stresa.

liječenje

  • Dođite do stručnjaka za mentalno zdravlje.
  • I psihoterapija i lijekovi mogu biti djelotvoran tretmani.
  • Grupe podrške, pažljive tehnike i vježbe također mogu pomoći.

2. Anksioznost

Anksioznost se razlikuje od depresije. Karakteriziraju ga osjećaji goleme strepnje, a ne samo osjećaji tuge.

Međutim, poput depresije, studije su sugerisale da stres može biti povezan s anksioznim i anksioznim poremećajima.

U jednom učiti, istraživači su istraživali učinke razine stresa kod kuće i radeći na razini anksioznosti i depresije. Otkrili su da su ljudi koji su iskusili visoku razinu radnog stresa više vjerojatno da će imati više simptoma anksioznosti i depresije.

liječenje

  • Dođite do stručnjaka za mentalno zdravlje.
  • Mogućnosti liječenja uključuju psihoterapiju i lijekove.
  • Za one koji preferiraju prirodni pristup dostupni su alternativni i komplementarni tretmani.

3. Razdražljivost

Razdražljivost i bijes mogu postati uobičajene osobine ljudi koji su pod stresom.

U jednom učiti, viša razina ljutnje bila je povezana i s mentalnim stresom i s mogućnošću srčanog udara povezanog sa stresom.

Drugi učiti istražio odnos između razine bijesa, depresije i stresa kod njegovatelja. Istraživači su otkrili povezanost između kroničnog stresa i razine bijesa koji se odnosi na skrb.

liječenje

  • Razne strategije može vam pomoći da nivo bijesa bude pod nadzorom. Tehnike opuštanja, rješavanje problema i komunikacija sve su sjajne metode za pomaganje u suzbijanju bijesa.
  • Tehnike upravljanja ljutnjom mogu vam pomoći da smanjite stres u situacijama koje bi vas obično ostavljale frustrirane, napete ili ljute.

4. Nizak seksualni nagon

Kod nekih ljudi previše stresa može negativno utjecati na seksualni nagon i želju za intimnošću.

A učiti objavljeno 2014. godine otkrilo je da razina kroničnog stresa ima negativan utjecaj na seksualno uzbuđenje. Istraživanje je sugeriralo da i visoka razina kortizola i veća mogućnost odvraćanja vode dovode do nižih uzbuđenja.

Velik dio istraživanja koji se tiču ​​stresa i niskog libida uključuje žene, ali svakako može utjecati i na muškarce. Jedan studija životinja pokazali da je socijalni stres tijekom adolescencije utjecao na seksualni apetit muških hrčaka tijekom odrasle dobi.

liječenje

  • Smanjenje stresa može vam pomoći da vratite seksualni nagon i poboljšate libido.
  • Briga o sebi, tehnike opuštanja i vježbanje nekoliko su načina za podizanje samopouzdanja.
  • Poboljšanje komunikacije sa seksualnim partnerom može poboljšati intimnost i vratiti pozitivne osjećaje prema seksu.

5. Problemi s pamćenjem i koncentracijom

Ako utvrdite da imate problema s koncentracijom i pamćenjem, stres može biti dio problema.

An studija životinja otkrili su da su štakori adolescenti izloženi akutnom stresu imali više problema s pamćenjem nego njihovi kolege koji nisu pod stresom.

Drugi pregled istraživali putove reakcije na stres u mozgu i njihov utjecaj na dugoročno pamćenje. Istraživači su otkrili da određeni hormoni nakon stresnog ili traumatičnog događaja mogu imati sposobnost slabljenja pamćenja.

liječenje

  • raznovrstan promjena načina života može pomoći poboljšanju memorije.
  • Održavanje zdrave prehrane i održavanje tijela i uma aktivnim vas mogu usredotočiti.
  • Izbjegavanje aktivnosti poput pijenja i pušenja može vam pomoći održati zdrav mozak.

6. Prisilno ponašanje

Dugo je postojala veza između stresa i ovisničkog ponašanja.

jedan papir proširio se na ideju da promjene u mozgu povezane sa stresom mogu igrati ulogu u razvoju ovisnosti. Prema istraživačima, kronični stres može promijeniti fizičku prirodu mozga tako da promiče ponašanje navika i ovisnosti.

Drugi učiti čak su otkrili da kod određenih ljudi genetske varijacije mogu igrati daljnju ulogu u odgovoru na stres i ranjivost prema ovisnosti.

liječenje

  • Navike zdravog načina života mogu pomoći u smanjenju problematičnog i kompulzivnog ponašanja. Za ozbiljnija kompulzivna ponašanja možda će biti potrebna stručna pomoć.
  • Odlomak Nacionalni institut zlouporabe opojnih droga ima resurse za početak na putu oporavka. Oni uključuju preporuke načina života kako bi se lakše upravljalo stresom.

7. Raspoloženje se ljulja

Mnogi emotivni učinci stresa mogu vam ostaviti osjećaj kao da doživljavate promjene raspoloženja.

jedan učiti od 2014. ispitao je ulogu različitih vrsta stres testova na fiziologiji, raspoloženju i spoznaji. Istraživanje je pokazalo da i socijalni i fizički stresori mogu imati veliki utjecaj na emocionalno blagostanje i raspoloženje.

Uz mnoge druge emocionalne znakove stresa, lako je vidjeti koliko velik utjecaj stresa može imati na vaše cjelokupno raspoloženje.

liječenje

Postoji mnogo načina da poboljšate svoje raspoloženje, poput:

  • smanjenje stresa
  • uživanje u prirodi
  • slavi s prijateljima
  • tehnike pažljivosti

Za ozbiljnije promjene raspoloženja koje, čini se, ne prestaju, obratite se stručnjaku za mentalno zdravlje radi pomoći.

Načini upravljanja i smanjenja stresa

Smanjenje emocionalnih simptoma stresa započinje smanjenjem izvora stresa u vašem životu.

Odlomak Američki institut za stres objašnjava da, iako postoje razne tehnike za smanjenje stresa, važno je pronaći one koje djeluju za vas.

  • Fizičke aktivnosti kao što su trčanje, trčanje i aerobika odličan su način da se fizički oslobodite stresa i napetosti.
  • Opuštajuće fizičke aktivnosti, poput joge ili tai chija, mogu vam pomoći pri radu vašeg tijela, dok opuštate um. Isprobajte ove joga poza za oslobađanje od stresa.
  • Tehnike pažljivosti poput meditacije mogu ojačati vaše emocionalne reakcije na stres.
  • Smanjenje stresa u različitim područjima vašeg života, kad je to moguće, može vam pomoći umanjiti izloženost kroničnim stresorima.
  • Mobilne aplikacije mogu vam smiriti um i ponuditi razgovore koji će voditi kao pomoć za upravljanje stresom i anksioznošću.

Kakvi su izgledi?

Pronalaženje tehnika smanjenja stresa koje djeluju za vas važan je korak u smanjenju emocionalnih simptoma stresa.

S vremenom ćete otkriti da vam odlučnost protiv stresa postaje jača i da se vaši simptomi poboljšavaju.

Međutim, ako utvrdite da se i dalje borite sa emocionalnim aspektima svakodnevnog ili kroničnog stresa, možda je najbolje obratiti se stručnjaku za mentalno zdravlje.

Imajte na umu da stres može imati i negativne učinke na vaše fizičko zdravlje. Važno je potražiti pomoć da ostanete u najboljoj formi, i emocionalno i fizički.