Depresija s četiri načina može fizički utjecati na vaš mozak

Procjenjuje se da 16.2 milijuna odraslih osoba u Sjedinjenim Državama imao je barem jednu veliku depresivnu epizodu u 2016. godini.

Dok depresija može utjecati na osobu psihološki, ona također ima potencijal utjecati na fizičke strukture u mozgu. Te fizičke promjene kreću se od upale i ograničenja kisika do stvarnog smanjivanja.

Ukratko, depresija može utjecati na središnji kontrolni centar vašeg živčanog sustava.

Za one koji su zainteresirani da saznaju više o tome kako depresija može utjecati na fizički mozak i kako potencijalno izbjeći te promjene, sve smo to pripremili za vas.

Smanjenje mozga

depresija mozgaPodijeli na Pinterest

Odlomak najnovije istraživanje pokazuje da se veličina specifičnih regija mozga može smanjiti kod osoba koje pate od depresije.

Istraživači nastavljaju raspravu koja područja mozga se mogu smanjiti zbog depresije i za koliko. Ali trenutna Studije su pokazale da mogu utjecati na sljedeće dijelove mozga:

  • morski konj
  • talamus
  • amigdala
  • frontalni
  • prefrontalni korteksi

Količina koja se smanjuje povezana je s težinom i dužinom trajanja depresivne epizode.

Na primjer, u hipokampusu mogu se dogoditi primjetne promjene bilo gdje 8 mjeseci do godinu dana tijekom jednog napada depresije ili višestrukih, kraćih epizoda.

To bi moglo reći kada se dio mozga smanji, izvrši i funkcije povezane s tim odsjekom.

Na primjer, prefrontalni korteks i amigdala djeluju zajedno kako bi kontrolirali emocionalne reakcije i prepoznavanje emocionalnih znakova kod drugih ljudi. Ovo može potencijalno pridonijeti smanjenju empatije kod osoba koje imaju postporođajnu depresiju (PPD).

Upala mozga

Podijeli na Pinterest

Postoje i nove veze između upale i depresije. Još uvijek nije jasno da li upala uzrokuje depresiju ili obrnuto.

Ali upala mozga tijekom depresije povezana je s vremenom u kojoj je osoba depresivna. Jedan Nedavna studija pokazali su da su ljudi depresivni više od 10 godina pokazali 30 posto više upale u usporedbi s ljudima koji su depresivni manje vremena.

Kao rezultat toga, značajnija upala mozga je vjerojatnija za trajni depresivni poremećaj.

Budući da upala mozga može dovesti do umiranja stanica mozga, to može dovesti do niza komplikacija, uključujući:

  • skupljanje (raspravljano gore)
  • smanjena funkcija neurotransmitera
  • smanjena sposobnost mozga da se mijenja kako osoba stari (neuroplastičnost)

Zajedno to može dovesti do poremećaja u:

  • razvoj mozga
  • učenje
  • memorija
  • raspoloženje

Ograničenje kisika

Depresija je bila povezan do smanjenog kisika u tijelu. Te promjene mogu biti posljedica promjena u disanju uzrokovanih depresijom – ali ono što dolazi prvo, a drugo ostaje nepoznato.

Stanični faktor proizveden kao odgovor na to da mozak ne dobije dovoljno kisika (hipoksija) povišen je u specifičnim imunološkim stanicama koje se nalaze kod ljudi s velikim depresivnim poremećajem i bipolarnim poremećajem.

Općenito, mozak je vrlo osjetljiv na smanjenje kisika što može dovesti do:

  • upala
  • ozljeda moždanih stanica
  • smrt stanica mozga

Kao što smo naučili, upala i smrt stanica mogu dovesti do mnoštva simptoma povezanih s razvojem, učenjem, pamćenjem i raspoloženjem. Čak i kratkotrajna hipoksija može dovesti do zbunjenosti, slično onome što se primjećuje kod planinara na visokoj visini.

Ali hiperbarični kiseonički tretmani koji povećavaju cirkulaciju kisika, su prikazani za ublažavanje simptoma depresije kod ljudi.

Strukturne i vezne promjene

Podijeli na Pinterest

Učinci depresije na mozak također mogu rezultirati strukturnim i vezivnim promjenama.

To uključuje:

  • Smanjena funkcionalnost hipokampusa. To može rezultirati oštećenjem memorije.
  • Smanjena funkcionalnost prefrontalnog korteksa. To može rezultirati u sprječavanju osobe da izvršava stvari (izvršna funkcija) i utjecati na njihovu pažnju.
  • Smanjena funkcionalnost amigdale. To može izravno utjecati na raspoloženje i emocionalnu regulaciju.

Promjene obično traju najmanje osam mjeseci razviti.

Mogućnost postojanja disfunkcije u pamćenju, izvršnoj funkciji, pažnji, raspoloženju i emocionalnoj regulaciji postoji nakon napada dugotrajne depresije.

Prevencija samoubojstava

  • Ako mislite da je netko u neposrednoj opasnosti od samopovrede ili povređivanja druge osobe:
  • • Nazovite 911 ili vaš lokalni broj za hitne slučajeve.
  • • Ostanite s osobom dok pomoć ne stigne.
  • • Uklonite sve pištolje, noževe, lijekove ili druge stvari koje mogu uzrokovati štetu.
  • • Slušajte, ali nemojte suditi, raspravljati, prijetiti ili vikati.
  • Ako vi ili netko koga poznajete razmišlja o samoubojstvu, obratite se za pomoć u krizi ili na telefonskoj liniji za sprečavanje samoubojstva. Isprobajte Nacionalnu centralu za sprečavanje samoubojstva na 800-273-8255.

Kako mogu spriječiti te promjene?

Iako postoji nekoliko načina liječenja simptoma depresije, ovi koraci mogu također spriječiti ili umanjiti gore navedene promjene.

Nekoliko primjera su:

Tražiti pomoć

Vrlo je važno biti voljan zatražiti pomoć. Nažalost, stigma oko mentalnih bolesti velika je prepreka ljudima da dobiju pomoć, posebno među muškarcima.

Kad razumijemo da je depresija fizička bolest – kao što smo pokazali gore – može pomoći društvu da se odmakne od ovih stigmi.

Ako imate depresiju, zapamtite da to nije vaša krivnja i niste sami.

Kognitivni i grupni terapija, pogotovo oni koji uključuju tehnike osvještavanja koje smanjuju stres, mogu biti izvrstan izvor za pronalaženje podrške i prevazilaženje tih stigmi. Imaju čak je prikazan pomoći u liječenju simptoma depresije.

Uzimanje antidepresiva

Ako trenutno imate depresivnu epizodu, antidepresivi mogu spriječiti fizičke promjene koje se mogu dogoditi. Mogu biti učinkovita pomagala u upravljanju ovim fizičkim učincima, kao i simptomima depresije.

Kombinacija psihoterapije i antidepresiva može biti nevjerojatno učinkovita u borbi protiv fizičkih promjena i pomoći vam da se nosite sa svojim simptomima.

Smanjenje stresa

Ako trenutno niste depresivni, najbolji način da spriječite te promjene mozga je spriječiti napad depresivne epizode.

tu je znatan dokaz povezujući psihološki stres s pokretanjem depresivnih epizoda u mnogim oblicima depresije.

Jednostavno tražiti od nekoga da smanji količinu stresa u svom životu može se činiti nemogućim ili zastrašujućim – no zapravo postoje neke jednostavne i kratke promjene koje možete napraviti kako biste umanjili stres.

Pogledajte nekoliko sjajnih primjera ovdje.

Ako ste depresivni, znajte da niste sami i da postoje brojni korisni resursi. Provjeri:

Sarah Wilson doktorirala je neurobiologiju sa Sveučilišta u Berkeleyu u Kaliforniji. Njezin se rad tamo fokusirao na dodir, svrbež i bol. Također je autor nekoliko primarnih istraživačkih publikacija u ovom području. Njezin je interes sada fokusiran na načine ozdravljenja za traumu i samo-mržnju, u rasponu od tjelesnog / somatskog rada do intuitivnih čitanja do grupnih povlačenja. U svojoj privatnoj praksi surađuje s pojedincima i grupama na osmišljavanju planova ozdravljenja za ta raširena ljudska iskustva.

Komentiraj