Je li Keto prijateljske žitarice zdrave?

Rasprava o tome da je žitarica „zdrava“ je u toku.

Podijeli na Pinterest Magic Spoon žitarice navode da ima 12 g proteina. Fotografija putem čarobne žlice

Magic Spoon, nova tvrtka s visokim udjelom bjelančevina, žitarica s niskim udjelom ugljikohidrata, nada se njenom prehrambenom profilu prilagođenom keto-u, zdravstvenim obećanjima i, naravno, uzbudljivim okusima dovoljni su da uvjere odrasle da njihovi dani punih zrna zrna i mlijeka za doručak nisu iza njih.

Upakiran u kutije za crtane crteže Technicolor, Magic Spoon sebe naziva "zdravom žitom koja ima ukus previše dobro da bi bio istinit".

Obesili su taj zdravstveni šešir zbog činjenice da žitarica sadrži mnogo proteina – 12 grama po 3/4 šalice posluživanja – zajedno sa 110 kalorija i samo 3 grama neto ugljikohidrata. Usporedite to s Cheerios koji ima respektabilnih 3 grama vlakana, ali 20 grama ugljikohidrata, sve tipično keto jelo može imati u jednom danu.

Popis sastojaka nije posve zbunjujući: mješavina proteina (mliječni proteinski izolat i izolat proteina surutke), kokosovo ulje, brašno tapioka, korijenska vlakna cikorije, prirodni okusi, sol i "mješavina zaslađivača". Ako slijedite keto dijetu ili način prehrane sa malo ugljikohidrata, prepoznat ćete mnoge od ovih sastojaka kao alternative brašnu, žitaricama i riži.

Šećeri također nisu poznati: Čarobna žlica kaže na svoje web stranicu da mješavina zaslađivača u njihovim žitaricama sadrži redovničko voće, steviju i alulozu. Prva dva su popularna među dijetama keto dijeta zbog vrijednosti bez slatkoće, bez slatkoće.

Nova vrsta sladila

S druge strane, Allulose je novo dijete na „prirodnom“ bloku zaslađivača – i jedan je od stručnjaka za koji je Healthline razgovarao rekao da je siguran, ali oni upozoravaju da je, budući da je tako nov, vrlo malo poznato o njegovim dugoročnim učincima ,

"Aluloza je prirodni šećer s 10 posto kalorija kao stolni šećer, a dolazi od javorovog sirupa, smokava i grožđica u malim količinama", rekao je Michelle Shapiro, MS, RD, registrirani dijetetičar iz New Yorka. „Tijelo ne prepoznaje alulozu kao izvor energije pa ne toči šećer u krvi. Iako su dugoročna istraživanja aluloze u ovom trenutku ograničena, preliminarna istraživanja sugeriraju da je aluloza sigurna i da može pomoći u kontroli šećera u krvi. "

Zaista, većina istraživanja koja su proučavala alulozu (a nema ih mnogo) pokazuje obećavajuća, ali mnoga od ovih istraživanja provode se na štakorima i psima. Studije na ljudima su malo i vrlo su udaljene i često uključuju vrlo male skupine ispitanika.

Ali mali obim studija bio je dovoljan da Uprava za hranu i lijekove (FDA) u travnju 2019. izjavi da aluloza ne treba računati na ukupni šećer hrane na ploči s hranjivim tvarima.

Treba napomenuti da je Tate & Lyle iz Londona dobavljač hrane i pića taj peticiju FDA za ovu posebnu klasifikaciju aluloze. Oni također čine Splenda.

U njihovu izjava, FDA je rekao da su odlučili izdvojiti alulozu kao nefaktorski sastojak, jer ljudsko tijelo ne metabolizira istu način kao što to čine druga sladila. U stvari, najveći dio zaslađivača izlazi iz tijela u mokraći.

"[Allulose] ima manje kalorija, proizvodi samo zanemarljivo povećanje razine glukoze u krvi ili inzulina i ne promiče zubno propadanje", izjavila je Susan Mayne, dr. Sc., Direktorica FDA-inog Centra za sigurnost hrane i primijenjenu prehranu, u izjavi ovog odjela.

Magic Spoon možda je prvi koji će lako promovirati njihovu upotrebu šećera bez faktora, sigurno neće biti posljednji – zbog čega je Shana Minei Spence, MS, RDN, CDN, osnivač Čaj za prehranu, kaže da morate biti svjesni jednog važnog faktora.

"Slađi je od običnog šećera, tako da imajte na umu toga", kaže ona.

Je li visokoproteinska žitarica zaista u redu za keto dijete?

Tipični keto dieter ima za cilj pojesti 20 grama neto ugljikohidrata dnevno. Većina žitarica, čak i ona koja promoviraju njihov sadržaj bjelančevina i vlakana, stavlja vas iznad tog cilja s jednom obrokom. To čak ne uključuje mlijeko, koje može imati 10 grama ugljikohidrata ili više.

Čini se da keto žitarice zvuče poput strija, ali Magic Spoon ploča pokazuje kako se može uklopiti u dijetu s malo ugljikohidrata: Za posluživanje je ukupno 8 grama. Uklonite 2 grama vlakana i 3 g aluloze, a preostale 3 ugljikohidrata više su nego ugodne u tipičnom dnevnom planu keto dietera.

"Tehnički gledano, budući da je to manje od 20 grama ugljikohidrata, osoba bi trebala biti u stanju ketoze dok je jede", rekao je Shapiro. "Da bi se osiguralo zadržavanje ketoze, korisno će održavati dnevni unos manje od 20 grama neto ugljikohidrata i povezivati ​​ga s nekim dodatkom masti, možda teškom kremom."

Spence se slaže da vam je zapravo potrebno više masti sa žitaricama kako biste zaista bili keto-prigodni obrok.

"Ne sadrži veliku količinu masti, što je ujedno i osnova za keto", rekla je. "Za one koji izgledaju stvarno" u ketozi ", trebali bi dodati masti, poput pureće slanine, avokada ili jaja."

Shapiro dodaje da čak i neketoti koji jedu keto mogu naći alternativu voćnim aromatičnim žitaricama koje povremeno cijepe od svoje djece.

"Ovo može biti prikladna zalogaja ili dio doručka i za ne-keto jede," rekla je. „Žitarice sadrže visokokvalitetne sastojke poput proteina surutke, najbolje apsorbiranog proteinskog izolata; kokosovo ulje koje sadrži male količine triglicerida srednjeg lanca koji pomažu u prebacivanju tijela u ketozu i mogu pomoći u sagorijevanju masti; cimet, što može pomoći u kontroli šećera u krvi. "

Magic Spoon trenutno prodaje četiri vrste svojih žitarica: cimet, kakao, smrznuto i voćno. Dostupni su samo izravno kupcima, tako da ćete trebati naručiti ugrizne četiri kutije odjednom po cijeni od 39 dolara po slučaju ili 1.39 dolara po posudi.

Ako se pretplatite na mjesečne isporuke (četiri kutije jednaka su 28 obroka ili mjesečni doručak), platit ćete samo 1.25 USD po posudi ili 35 USD po slučaju.

Iako su to gotovo dvostruko veći troškovi od običnih žitarica, tvorci Magic Spoona nadaju se da će jede svjesni zdravlja, pogotovo oni koji slijede keto dijetu, shvatiti kako žitarice mogu dobro ući u njihovu prehranu. Nema više prženja jaja i slanine prije posla. I vi, poput svoje djece, možete sipati zdjelu žitarica i posoliti jutarnjim novostima vijesti.