Kako mogu spriječiti bol tijekom seksa?

P: Seks me samo boli, čak i kada prekomjerno podmažem mazivo. Povrh svega, također se dolje osjećam jako bolno i svrbežno. Sve ove vrste uništavaju sve što se tiče seksa, jer se jednostavno ne mogu 100 posto ugodno smjestiti. Pomoć, što mogu učiniti?

Oh ne, ovo je potpuno neprihvatljivo – i pod neprihvatljivim, mislim da ne biste trebali očekivati ​​da će seks povrijediti i da biste trebali samo griziti zube i podnijeti ga. Biti neugodan je najgora stvar koja se može dogoditi tijekom seksa, ali nema potrebe za panikom.

Prvo stvari. Govorite, čak i ako se osjećate nervozno ili neugodno. Sami niste odgovorni za bol. Drugo, provjerite sa svojim liječnikom ili fizikalnim terapeutom dna zdjelice kako biste bili sigurni da nemate loš slučaj infekcije kvasca ili vaginalnih grčeva. Jednom kada dobijete zeleno svjetlo da je sve jasno, na to se želim usredotočiti: ponovno pokretanje svog seksualnog puta i redefiniranje onoga što znači doživjeti udobnost i zadovoljstvo – za sebe.

Otkrivam da su ljudi zaista uhvaćeni u uskoj definiciji seksa (uglavnom penis-vaginalni odnos, jer vam orgazam ne treba). Ali svi su različiti, pa baci ta očekivanja kroz prozor. Da biste stekli utjehu, morate biti spremni eksperimentirati, preuzeti kontrolu i potvrditi svoju stvarnost.

Izvadite kalendar i rezervirajte tjedne sastanke sa sobom. Budite otvoreni, znatiželjni i neustrašivi. Radi zadovoljstva, otkrijte u kojoj vrsti senzacija najviše uživate i naučite sve što možete o svom tijelu. Znajte što vam mora biti potrebno da biste se osjećali kao kod kuće u svom tijelu i ugodno vam je.

Što trebate da biste se osjećali opušteno i sigurno? Ako vam se ispočetka čini da se samoistraživanje čini čudnim ili blesavim, pozdravite te misli, a zatim ih pustite. Ponovite to sebi: dobro sam, osjećajno sam biće i u redu je osjećati zadovoljstvo.

Kako se samopouzdanje povećava, čak možete pozvati svog trenutnog partnera da istraži s vama. Rezervirajte 30 minuta tjedno (barem) za dijeljenje senzualnih dodira i erotskih masaža. Zaokretite, u 15 minuta svakog davanja i primanja dodira, započinjući prvo s negeničkim dodirom. Ovako blago gnojenje može dovesti do snošaja, ako se odlučite.

Ali zapamtite, ovdje se radi o čistom istraživanju, proširivanju svijesti o tijelu i primjećivanju zadovoljstva. Nema cilja orgazma. Ako vam treba malo više pomoći da biste započeli, ponekad vam vrući tuš, aromaterapijske svijeće ili neka opuštajuća glazba mogu pomoći u oslobađanju napetosti. I u cjelini, preporučujem pauzu od seksualne aktivnosti koja neprestano uzrokuje bol jer, dugoročno gledano, iskustvo može dovesti do veće štete.

Ako se otvarate o tim promjenama svog SO-a, nemojte o tome razgovarati u spavaćoj sobi dok to pokušavate uključiti. Najbolje je voditi te razgovore tijekom večere ili u šetnji. Smisao ovdje je stvoriti okruženje u kojem se vaše erotsko ja osjeća dobrodošlim, ne pritiskano da izvršava ili se ne pridržava neke druge definicije onoga što je seks.

Ako napravite neke male pomake u svom razmišljanju o tome kako vidite zadovoljstvo i kako gledate napuštanje tijela, zaista bi vam moglo pomoći da ponovno uživate u seksu.

Janet Brito je seksualna terapeutkinja s AASECT certifikatom koja također ima dozvolu za kliničku psihologiju i socijalni rad. Završila je postdoktorsku stipendiju na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Minnesoti, jednom od svega nekoliko sveučilišnih programa posvećenih treningu iz seksualnosti. Trenutno ima sjedište na Havajima i osnivač je Centra za seksualno i reproduktivno zdravlje. Brito je predstavljen u mnogim prodajnim mjestima, uključujući Huffington Post, Thrive i Healthline. Dosegnite do nje kroz nju web stranicu ili na Twitter.

Komentiraj