Kako možete olakšati bol u donjem dijelu leđa yogom i Tai Chiom

Podijeli na PinterestIstraživači kažu da vježbe tjelesnog uma kao što je joga mogu ojačati vaše tijelo kao i olakšati vam um. Getty Images

  • Istraživači kažu da rutine vježbanja duha i tijela kao što su joga, tai chi i qi gong mogu olakšati bol u donjem dijelu leđa.
  • Stručnjaci kažu da ove vježbe mogu ojačati tijelo, ali i um.
  • Napominju da je uzrok puno bolova u donjem dijelu leđa nepoznat, a učinkovitost liječenja može varirati od osobe do osobe.

Dr. Nick Shamie provodi puno vremena ukočen.

Šef ortopedske operacije kralježnice na UCLA kaže da su ga ti sati koliko je proveo liječeći vrat kako bi operirali pacijente.

Prije dva desetljeća pronašao je rješenje: joga.

"Imao sam nekoliko bolova u vratu od svih dugih sati naginjanja pacijentu dok sam operirao i vidio sam da je u mom slučaju joga bila od velike pomoći jer postoje dijelovi joge u kojima također vježbate svoj vrat, i to mi je pomoglo kao oblik vježbanja za održavanje zdravlja kralježnice. Joga je moj primarni oblik vježbanja ovih dana ", rekao je za Healthline.

Mnogi Shamijevi pacijenti imaju bolove u leđima i nisu sami.

O nama 80 posto odrasli ljudi u Sjedinjenim Državama u nekom trenutku doživljavaju bol u donjem dijelu leđa.

Sada, a pregled istraživači sa Sveučilišta Florida Atlantic zaključili su da su vježbe uma na tijelu zasnovane na pokretu, poput tai chija i joge, učinkovite u liječenju bolova u donjem dijelu leđa.

„Loša vijest je da su bolovi u leđima vrlo česti, a na sve nas utječe ponekad iscrpljujući problem. Dakle, sve što možemo učiniti kako bismo spriječili ovu bol u leđima vrijedi i to je ono što naglašava u ovoj studiji ", rekla je Shamie.

"Ljudi misle da je joga samo što sjediš tamo i pjevaš 'om' prekriženih nogu", dodao je. "Ali joga se … modernizirala i pretvorila u ne samo joga maneure već i aerobnu vježbu."

Što su istraživači otkrili

Ljudi koji boluju u donjem dijelu leđa često se potiču da u početku isprobaju nefarmakološke tretmane, poput vježbanja, kako bi upravljali svojom boli.

Floridski istraživači procijenili su djelotvornost tri takve vježbe tjelesnog uma: joge, tai chija (koje uključuju nježne fizičke vježbe i istezanja zajedno s pažnjom) i qigong (kineska meditacijska terapija koja je usredotočena na svjesnost tijela tijekom sporih i ponavljajućih pokreta tijela) ,

"Bol u leđima je glavni problem javnog zdravlja koji često pridonosi emocionalnim nevoljama, kao što su depresija i anksioznost, kao i problemi sa spavanjem, pa čak i socijalna izolacija." JuYoung Park, Doktor znanosti, odgovarajući autor studije i izvanredni profesor u Phyllis i Harvey Sandler škola socijalnog rada na sveučilištu Florida, rekao je u priopćenje za tisak.

"Pregledali smo podatke da bismo utvrdili učinke intervencija uma i tijela zasnovane na pokretu na kroničnu bol u leđima, psihološke čimbenike, strategije rješavanja problema i kvalitetu života kod ljudi koji pate od bolova u leđima", dodao je Park.

Istraživači su otkrili da su vježbe tjelesnog uma poput joge i tai chija učinkovite za smanjenje boli u donjem dijelu leđa, smanjenje invalidnosti povezane s boli, poboljšanje funkcionalne sposobnosti i smanjenje depresije i anksioznosti.

"Joga, tai chi i qi gong mogu se upotrijebiti kao učinkovite alternative lijekovima protiv bolova, operacijama ili tretmanima temeljenim na injekcijama, poput živčanih blokova, koji su povezani s velikom učestalošću štetnih učinaka u liječenju bolova u donjem dijelu leđa", rekao je Park ,

Kako rade joga, tai chi

Dr. Pamela Peeke, MPH, FACP, FACSM, stručnjak je za fitness i nacionalni glasnogovornik Američkog koledža za sportsku medicinu koji prakticira i jogu i oblik tai chija.

"Po mom mišljenju, joga i tai chi vrlo su korisni za veliku populaciju ljudi s bolovima u leđima", rekla je ona za Healthline. "Naravno, prvo uvijek kredibilni medicinski radnik obavi procjenu kako bi isključio bilo koji problem koji može biti kritičan … počnite polako s nekim oblikom joge za oporavak, a zatim postupno povećavajte intenzitet. Isto vrijedi i za tai chi. "

Osim što jača tijelo, Peeke kaže da vježbe uma i tijela kao što su joga i tai chi imaju dodatnu korist jačanja uma.

„Um-tijelo su jedna cjelina. Kako leđa idu, tako ide i um. Ljudi koji su u kroničnoj boli ispunjeni su tjeskobom, tjeskobom, strahom i često depresijom “, dodala je. "Doživljaji pokreta uma i tijela kao što su joga i tai chi, izvrsni su za rješavanje oba problema."

Utjecaji bolova u leđima

Tijekom posljednjih nekoliko desetljeća rasprostranjenost bolova u donjem dijelu leđa u Sjedinjenim Državama pogoršala se.

Prema Nacionalni institut za zdravlje, studija iz 1990. koja rangira najteže uvjete u Sjedinjenim Državama, bol u donjem dijelu leđa stavio je na šesto mjesto. Do 2010. godine bol u donjem dijelu leđa skočio je na treće mjesto.

Bol u donjem dijelu leđa vodeći je uzrok propuštenih radnih dana i najčešći uzrok invalidnosti na poslu.

"Uz samu bol, utjecaj na kvalitetu života može biti dubok," Gary Donaldson, Doktorand, direktor Centra za istraživanje boli na Sveučilištu Utah, rekao je za Healthline. „Kronična bol može ograničiti sposobnost za rad, zaobilaženje, društvenu interakciju i općenito za uživanje u bogatom, angažiranom životu. Osobni financijski trošak može postati zastrašujući, s povećanim medicinskim troškovima, izgubljenim poslom i mogućom hospitalizacijom. "

Pronalaženje liječenja

Razlozi iza bolova u donjem dijelu leđa su brojni, a Donaldson kaže da je u slučaju kronične boli u donjem dijelu leđa, uzrok često nepoznat.

Mogućnosti liječenja slične su složenosti.

"Ne postoji niti jedan najbolji tretman za kroničnu bol u donjem dijelu leđa", rekao je. "Čak i ako se određeni anatomski problem može kirurški popraviti, oporavak je kompliciran i pravilna tjelovježba može pomoći. Analgetici, posebno ne-opioidni analgetici koji također smanjuju upalu, također su od pomoći. "

„Dobro upravljanje bolovima u donjem dijelu leđa zahtijeva pažljivo razmatranje okolnosti pojedinca i usko savjetovanje s pouzdanim zdravstvenim radnicima“, dodao je Donaldson. "Pojedinačni odgovori na potpuno iste terapije vrlo su različiti, tako da općenitosti da tretmani mogu biti učinkoviti nisu baš tako korisni. Težak je dio shvatiti što djeluje za koga i koliko dobro. "

Svi stručnjaci koji su razgovarali sa Healthlineom kažu da je najbolji način da se izbjegne bol u donjem dijelu leđa, kao i da se njime upravljate, raditi neki oblik vježbanja.

"Unce prevencije vrijedi svoje težine u zlatu. Jednom kad pacijent postane kandidat za injekciju ili operaciju … ako bih generalizirao … možda je kasno da se popravite jogom ", rekla je Shamie.

"Možete usporiti napredovanje degenerativnog procesa kroz koji prolazimo kroz vježbe poput joge, tai chija, jogginga ili odlaska u teretanu, od čega svi imaju koristi", rekao je.

Dobro testirano: nježna joga