Kako olimpijski sportaši treniraju da bi osvojili zlato

Olimpijski sportaši provode ogromnu količinu vremena kako bi postigli vrhunsku fizičku kondiciju.

Da bi dobili priliku za zlatnu medalju, ovi elitni natjecatelji možda imaju naporan raspored treninga koji se ne zaustavlja u godinama između Olimpijskih igara.

Dakle, moraju pametno planirati i razvijati zdrave navike kako bi se izbjeglo pretreniranje ili izgaranje. Ali čak i ako uskoro ne planirate ići na zlato, i dalje možete naučiti nešto od rutina Olimpijaca.

Uzmi znak iz njihove knjige o knjigama s ovim strategijama podržanim u znanju.

Njihov trening je dobro zaokružen.

Devin LoganPodijeli na PinterestIzvor slike: North Face / Getty Images | Evan Weinstock – ljubaznošću USABS-a

Različiti treninzi mogu poboljšati vještine poput snage, izdržljivosti, okretnosti i brzine, bez obzira za koje su vam aktivnosti potrebne.

"Kroz trening je 110 posto presudno za moj uspjeh", rekao je Devin Logan, skijaš slobodnog stila sa North Face momčad koja će se natjecati u polumarapu i slopestyle događajima u Pyeongchangu.

"Vrijeme teretane olakšava mi određivanje mišića za koje ne bih vježbala dok bih bila na snijegu", objasnila je. "Postoji toliko vježbi koje radim u teretani da radim svoje jezgre tako da mogu računati na to kad mi najviše zatrebaju na brdu."

Krosni trening također ima dodatnu korist u smanjenju rizika od prekomjerne ozljede ili naprezanja. Na primjer, česti trkači mogu smanjiti ponavljajuće naprezanje na koljenima mijenjajući se tijekom dana dizanja utega u svoju rutinu.

Evan Weinstock, član američkog bobleslovnog tima, rekao je kako su razne vježbe ključne za dobar početak natjecanja.

"Snažno treniramo u teretani i na trkačkoj stazi kako bismo izgradili svoju snagu i brzinsku kondiciju, što nam omogućava obavljanje eksplozivnog i snažnog podviga za ubrzanje bobsola sa stacionara", rekao je.

Ne štede na snu

"Od svih tehnika oporavka, pravilno spavanje je nesumnjivo najisplativija strategija za sportaše," rekao je Douglas Ebner, DPT, fizikalni terapeut i specijalist sportskih performansi u Medicinski centar Wexner Sveučilišta Ohio.

Tijekom ciklusa spavanja, vaše tijelo radi na popravljanju i obnovi mišićnog tkiva.

Ako ne zaspite, tijelo oslobađa hormon stresa kortizol i ograničava prirodnu proizvodnju ljudskog hormona rasta, koji igra ulogu u mišićnom rastu i proizvodnji energije.

Ipak, dovoljno sna ne odnosi se samo na fizičke dobrobiti.

„Nedostatak sna može promijeniti mentalne komponente rada, uključujući vrijeme reakcije i loše prosuđivanje“, rekao je Ebner. To je jedan od razloga zašto je povezano s nedostatkom sna povećani rizik od ozljeda.

Većina sportaša pokušava dobiti barem osam sati sna noćno – nešto od čega bismo svi mogli imati koristi.

Oni usavršavaju svoj plan oporavka

Olimpijski sportaši imaju na desetke mogućnosti oporavka, ali ono što ih održava u vrhunskoj formi jest otkrivanje koja je opcija najbolja za njih.

Postoje razne terapije za oporavak od osnovnog istezanja do masaže mekih tkiva, kiropraktičkih tretmana, termičke ili krioterapije, objasnio je Ebner.

"Sve će se usluge razlikovati ovisno o pojedinačnom sportašu, resursima i učinkovitosti koje bi se trebale mjeriti uspješnošću", rekao je Ebner.

Oporavak je ključan tijekom sezone od XNUMX do XNUMX mjeseci, rekao je Weinstock.

„Jedini način da budem svjež i spreman da se popravim sljedeći dan je da trošim vrijeme, noću ili ujutro, na istezanje, kotrljanje pjene i obavljanje drugih metoda regeneracije kako bih svoje tijelo dobro prilagodio stresima s treninga ", objasnio je Weinstock.

Čak i ako ne trenirate tako dobro kao profesionalac, isprobavanje različitih metoda oporavka kao što su valjanje pjene, sportska masaža ili vruća kupka pomoći će vam da shvatite u čemu se osjećate najbolje nakon napornog treninga.

Isključeno vrijeme nije moguće pregovarati

Da bi se mišići ojačali i oporavili, sportaši obično sebi daju dan aktivnog oporavka, pri čemu nisu toliko fokusirani na performanse (i ne, to ne znači Netflixov maraton).

Umjesto toga, njihov je cilj učiniti nešto aktivno, ali ne naporno.

"Ponekad ću za svoje" prazne "dane ići na skijanje ili na izlet," rekao je Logan. Njeni treneri također mogu sugerirati blag dan u teretani.

"Veliki sam pobornik slušanja vašeg tijela", objasnila je.

Neprofesionalci bi trebali razmotriti barem jedan dan u tjednu za aktivan oporavak. Ovi dani su odlični dani za dugu šetnju, laganu vožnju biciklom ili pješačenje. Sve što vas pokrene!

Prehrana ne zauzima straga

Uza sve te treninge, mogli biste pomisliti da olimpijski sportaši mogu jesti sve što žele, ali zdravo i namjerno jedenje je važan dio toga što osiguravaju da mogu nastupiti na vrhuncu.

Skijaška antena za slobodne stilove Ashley Caldwell objašnjava da je prehrana važna ne samo nekoliko sati prije ili nakon što trenirate, već i cijelo vrijeme.

"Ono što ste jeli prije tri dana može utjecati na to kako se osjećate i radite danas", rekao je Caldwell. "Dakle, radi se o stvaranju dobrog općeg zdravstvenog plana koji će vas održavati koliko god zdravi, i tijekom cijele godine."

Za Caldwella, koji se sada natječe na svojim trećim olimpijskim igrama, to znači puno voća, povrća i bjelančevina.

Ako imate određeni cilj za fitness, prehrana prije i poslije vježbanja postaje još važnija.

"Ja imam tendenciju da jedem gore kada sam umorna, kao i većina ljudi", rekao je Caldwell, koji se radije oporavlja opcijama poput Rockin 'Protein, mliječno piće obogaćeno proteinima, s idealnim omjerom ugljikohidrata i bjelančevina 2: 1.

Dobar plan ishrane za oporavak koji uključuje proteine ​​može brže popraviti vaše tijelo i napuniti se gorivom, tako da ste spremni za sljedeći trening, rekla je.