Keto dijeta i alkohol: najbolja i najgora pića koja treba odabrati

Ketogena dijeta je dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata, a mnogi ljudi koriste za mršavljenje i poboljšanje zdravlja.

Obično je potrebno pažljivo planiranje kako biste se držali svog dnevnog unosa ugljikohidrata i držali svoje tijelo u ketozi. To može značiti odustajanje od slatkiša, grickalica i drugih ugljikohidrata poput bezalkoholnih pića i alkohola.

Međutim, postoji puno alkoholnih pića s niskim udjelom ugljikohidrata u kojima možete uživati ​​u umjerenosti – čak i na keto dijeti.

Ovaj članak daje najbolje i najgore alkoholna pića koja ste odabrali na keto dijeti.

Keto i alkoholPodijeli na Pinterest

Piće pogodno za keto

Mnoge opcije niskog udjela ugljikohidrata dostupne su ako slijedite keto dijetu.

Na primjer, čisti oblici alkohola poput viskija, džina, tekile, ruma i votke potpuno su bez ugljikohidrata.

Ova pića mogu se piti izravno ili kombinirati s mikroskopskim mikserom za više ukusa.

Vinske i lagane sorte piva također su relativno malo ugljikohidrata – obično 3–4 grama po obroku.

Evo kako se vrhunska pića prilagođena ketoima slažu (1):

Vrsta alkoholaPriručna veličina Sadržaj ugljikaRum 1.5 unce (44 ml) 0 gramaVodka1.5 unce (44 ml) 0 grama Gin1.5 unce (44 ml) 0 gramaTequila1.5 unce (44 ml) 0 grama Viski1.5 unce (44 ml) 0 grama Crveno vino5 unci (148 ml) 3–4 grama Bijelo vino 5 unci (148 ml) 3–4 grama Lagano pivo12 unci (355 ml) 3 grama

Miješalice s niskim udjelom ugljika

Keto mikseri jednako su važni kao i sam alkohol.

Pazite na uobičajene miksere poput soka, sode, zaslađivača i energetskih pića – oni mogu brzo pretvoriti piće bez ugljikohidrata u visoko kaloričnu ugljikohidratnu bombu.

Umjesto toga, odlučite se za miksere s malim udjelom ugljikohidrata poput dijetalne sode, tonika bez vode, šećera ili pakiranja okusa u prahu.

Ove miješalice mogu održavati nizak unos ugljikohidrata uz pojačani ukus vašeg napitka.

Evo sadržaja ugljikohidrata za nekoliko miješalica pića prilagođenih keto (1):

Vrsta mikseraPriručna veličina Sadržaj ugljikaSeltzer1 šalica (240 ml) 0 grama Tonik bez vode iz šećera1 šalica (240 ml) 0 gramaDeta soda 12 unce (355 ml) limenka0 gramaKristalna smjesa lakog pića1 / 2 žličice (2 grama) 0 grama

Piće koje treba izbjegavati

Mnoga alkoholna pića puna su ugljikohidrata, a neke sorte pakiraju i preko 30 grama u jednu porciju.

Na primjer, kokteli i miješana pića obično se oslanjaju na visoko ugljikohidrate, slatke sastojke poput soka, sode, zaslađivača ili sirupa.

U međuvremenu, obično pivo proizvodi se od škroba i može sadržavati više od 12 grama ugljikohidrata u samo jednoj limenci.

Evo usporedbe sadržaja ugljikohidrata u nekoliko popularnih alkoholnih pića – koje biste trebali izbjegavati ako ste na keto dijeti (1):

Vrste alkoholaPriručna veličina Sadržaj ugljikaMargarita1 šalica (240 ml) 13 gramaKlopa Mary1 šalica (240 ml) 10 grama Viski kiselo 3.5 ml (105 ml) 14 grama Redovno pivo1 grama (240 ml) limenka27 grama

Umjerenost je ključna

Iako je na raspolaganju puno alkoholnih pića s malo ugljikohidrata, to ne znači da bi oni trebali postati redoviti dio vaše rutine.

Čak su i niskohidratne sorte alkohola i dalje bogate praznim kalorijama, što znači da isporučuju mnogo kalorija s malo ili bez ikakvih neophodnih hranjivih sastojaka poput proteina, vlakana, vitamina ili minerala.

Ne samo da prekomjerno uživanje u piću s vremenom može povećati rizik od nedostataka u prehrani, nego može pridonijeti i postupnom povećanju tjelesne težine.

Zapravo, u jednom osmogodišnjem istraživanju na 49,324 žene konzumiranje barem dva pića dnevno povezano je s povećanim rizikom od značajnog povećanja tjelesne težine u usporedbi s laganim ili umjerenim pijenjem (2).

Alkohol također može suzbiti sagorijevanje masti i povećati tjelesnu masnoću skladištenjem dodatnih kalorija kao masnog tkiva u vašem tijelu (3).

Prekomjerno pijenje također može pridonijeti drugim ozbiljnim zdravstvenim stanjima, uključujući dijabetes, srčane bolesti, probleme s jetrom i rak (4).

Iz tog razloga, najbolje je održavati unos alkohola umjerenim – definiranim kao jedno piće dnevno za žene i dva dnevno za muškarce (5).

Bottom Line

Čak i na keto dijeti, ima puno alkoholnih pića s niskim udjelom ugljikohidrata.

Vino, lagano pivo i čisti oblici alkohola – poput viskija, ruma i džina – nude nekoliko ili nula ugljikohidrata po obroku, a lako ih se spaja s mikserom s malo ugljikohidrata poput seltzera, sode bikarbone ili tonikom bez šećera.

No, bez obzira na vašu prehranu, najbolje je provjeriti konzumiranje alkohola kako biste izbjegli štetne zdravstvene učinke.

U pravilu, žene bi se trebale držati maksimalno jednog pića dnevno, a muškarci dva ili manje.