Koliko kalorija sagorijeva joga: može li vam pomoći da izgubite kilograme?

Sjednica joge može sagorjeti između 180 i 460 kalorija, ovisno o nekoliko čimbenika, uključujući:

  • vrstu joge koju radiš
  • duljina i intenzitet nastave
  • bez obzira jeste li muško ili žensko

Na primjer, osoba vrijedna 160 kilograma sagorjet će 183 kalorije u 60-minutnoj Hatha (osnovnoj) klasi joge, prema Mayo Clinic.

Za usporedbu, evo približnih kalorija sagorenih u drugim aktivnostima, prema Ministarstvo poljoprivrede SAD-a (USDA):

AktivnostKalorije izgorenog golfa (hodanje i nošenje klubova) u sat vremena 330 kalorijaaerobici za sat vremena480 kalorija plivanje krugova (spori slobodni stil) u trajanju od 510 kalorija radeći u 5 mph tokom sat vremena590 kalorija

Primarna zdravstvena korist joge nije sagorijevanje kalorija, ali ćete sagorjeti kalorije tijekom joga sata. Koliko kalorija sagorite ovisi o nizu varijabli, kao što su:

  • stil joge
  • nivo klase
  • dužina nastave
  • tempo i intenzitet nastave

Na primjer, broj sagorjelih kalorija tijekom Hatha joge – osnovni stil joge koji se obično uči malo sporijim tempom – varirat će od broja sagorijenih u bikramskoj jogi, također poznatoj kao vruća joga.

Nastavite čitati da biste saznali više o jogi i kako može imati koristi od gubitka kilograma.

Bikram joga

Bikram joga izvodi se u sobi zagrijanoj na 105 ° F pri 40-postotnoj vlažnosti. Obično se sastoji od 90-minutne seanse koja uključuje 26 položaja i dvije vježbe disanja.

Mnogi položaji zahtijevaju snagu, fleksibilnost i ravnotežu. 2014 studija sa Sveučilišta Colorado State otkrili su da muškarci u prosjeku izgaraju 460 kalorija, a žene sagorijevaju 330 kalorija po sesiji u Bikramu.

Može li vam joga pomoći u mršavljenju?

Gubitak kilograma postiže se bilo sagorijevanjem više kalorija fizičkom aktivnošću bilo uzimanjem manje kalorija. Većina ljudi koji gube na težini i drže ih podalje koriste obje metode.

Mnogo aktivnosti sagorijeva više kalorija nego joga. Ali a 2016 studija predložena joga može ponuditi različite učinke koji bi je mogli učiniti korisnom opcijom za trajno i zdravo mršavljenje.

Za ljude koji pokušavaju smršavjeti, joga zajednica pruža socijalnu podršku i modeliranje uloga. Istraživači su također sugerirali da razvijanje svijesti putem joge može pomoći ljudima:

  • oduprijeti se nezdravoj hrani
  • odoljeti udobnosti jedenju
  • oduprijeti se stresu jedenju
  • biti više u skladu s njihovim tijelom, tako da budu svjesni kada su puni
  • imaju manje žudnje
  • imaju smanjeni apetit
  • poboljšali su samopoštovanje i raspoloženje
  • smanjiti bolove u leđima ili zglobovima koji su zabranjivali dodatne vježbe

Joga, san i gubitak masti

Prema Nacionalna zaklada Sleep, joga vam može pomoći da bolje spavate. Za osobe s nesanicom, svakodnevno praćenje joge pomaže im:

  • zaspati brže
  • spavati duže
  • brže se vrati spavati ako se probudi tijekom noći

A 2018 studija uspoređivali smo jednu skupinu ljudi koji slijede normalan obrazac spavanja s drugom skupinom s ograničenim snom pet puta tjedno. Kad su obje skupine ograničile unos kalorija, skupina s ograničenim snom izgubila je manje masti. Ovo ukazuje da gubitak sna negativno utječe na sastav tijela, uključujući gubitak masnoće.

Ako vam dobar san pomaže da izgubite masnoću, a joga vam pomaže da dobro spavate, razumno je da joga može pomoći ljudima da izgube masnoću.

Joga i dugoročno upravljanje težinom

A 2005 studija od 15,500 žena sredovječnih žena i muškaraca koje je financirao Nacionalni institut za rak utvrdilo je da su ljudi koji su imali normalnu težinu u dobi od 45 godina i redovito prakticirali jogu stekli oko 3 kilograma manje od prosječne osobe do navršene 55 godine.

Studija je također pokazala da su ljudi s prekomjernom težinom koji su prakticirali jogu izgubili oko 5 kilograma tijekom razdoblja od 10 do 45 godina u usporedbi s 55 kilograma koji su stekli ljudi koji nisu radili jogu u dobi od 14 do 45 godina.

Istraživači su zaključili da su ovi rezultati vjerojatno rezultat pažljivijeg pristupa prehrani od strane onih koji su vježbali jogu.

Izlet

Da biste izgubili na težini, morate sagorjeti više kalorija nego što konzumirate. Kalorije ćete sagorjeti u razredu joge, ali postoje i druge fizičke aktivnosti koje će sagorjeti više kalorija u istom vremenskom razdoblju.

U skladu s tim, joga će vam možda pomoći da izgubite kilograme i održite je pažljivošću i boljim snom.