Migrene i vaša težina?

Svatko tko je ikada iskusio oslabljene migrene vjerojatno je proveo puno vremena razgovarajući s liječnicima kako bi otkrio korijenski uzrok boli.

Najnovija istraživanja možda imaju odgovor za vas.

Prema studiji koju je objavila lista Američka akademija neurologije (AAN) prošlog mjeseca težina osobe može predstavljati povećan rizik od migrena.

Ispada da oni koji imaju prekomjernu težinu imaju povećan rizik od razvoja migrene. Premalo težine također može predstavljati veću šansu.

Ovo je istraživanje još uvijek novo, a B. Lee Peterlin, DO, direktor istraživanja glavobolje na Medicinskom fakultetu Sveučilišta Johns Hopkins i koautor studije, brzo je to istaknuo.

"Potrebno je više istraživanja kako bi se utvrdilo mogu li napori pomoći ljudima da izgube ili dobiju na težini smanjiti rizik od migrene", rekao je Peterlin u izjavi za novinare.

Međutim, napomenula je, važno je da ljudi znaju o istraživanju.

"Budući da su pretilost i prekomjerna tjelesna težina potencijalno promjenjivi faktori rizika za migrenu, svjesnost ovih faktora rizika od vitalnog je značaja i za ljude s migrenom i za liječnike", rekla je.

Pročitajte više: Doznajte činjenice o migrenama »

Pate od migrene

Težina nije jedini faktor koji doprinosi migrenama.

Dakle, Healthline je razgovarao s nekoliko osoba koje imaju migrene i uvijek su bile u rasponu zdrave težine.

Oni koji se bore s težinom, ali vjeruju da drugi faktori doprinose više njihovim migrenama, također su intervjuisani.

Lauren Fisher rekla je za Healthline da je pretežak veći dio života i da je imala migrene od desete godine.

Međutim, ona ima i nekoliko drugih zdravstvenih problema zbog kojih su joj hormoni tokom godina znatno fluktuirali.

Fisher vjeruje da su hormonska pitanja, u kombinaciji s potrebom za tretmanima plodnosti, pridonijela i njezinoj težini i migrenama.

Laura Nickel ima sličnu priču.

Za Healthline je rekla da su joj migrene započele sredinom 20-ih i pogoršale se kad je prolazila kroz tretmane plodnosti kao posljedica endometrioze.

Na pitanje smatraju li da se ovi rezultati istraživanja odnose na nju, objasnila je: „Mislim da jesu, ali također je to jako zanimljivo jer za mene mislim da to ima više veze s prehranom nego s težinom. Kad se osjećam dobro i održavam zdravu prehranu, uz to što vježbam i ostanem hidrirana, glavobolje su lakše podnošljive. "

Pročitajte više: Biljni lijekovi protiv migrene »

Uzrok ili povezanost?

Kad god se pojave nova istraživanja poput ovog, jedno je veliko pitanje jesu li rezultati faktor povezanosti ili uzročno-posljedične veze.

Healthline je za svoje misli posegnula Mirandi Willetts, klinički obučenom registriranom dijetetičaru koja se specijalizirala za upravljanje težinom i radi s ljudima koji imaju migrene.

"Glavni mi je korak to što je ovo samo još jedan razlog da svoje zdravlje učinite prioritetom baveći se ponašanjem koje će vam pomoći da postignete i održavate zdravu tjelesnu težinu, posebno ako patite od migrene", rekla je.

"Imala bih više sklonosti reći ono što ovdje vidimo da je povezanost", dodala je, "ali ja sam s autorima – potrebno je više istraživanja kako bi se utvrdilo postoji li istinska korelacija i da bismo otkrili što bi moglo voziti to. "

Willetts je rekla kako je ohrabrena da metaanaliza „kreće znanje naprijed i postavlja buduće istraživače koji će ući i dizajnirati studije kako bi što bolje procijenili mehanizme pokretanja ove povezanosti.

"Mislim da bi bilo zanimljivo vidjeti istraživačke studije koje su namijenjene za mjerenje stvarne tjelesne masti pomoću DEXA skeniranja u odnosu na oslanjanje na podatke o visini i težini koje su sami izvijestili kako bi bolje kategorizirali sudionike istraživanja i uklonili neka ograničenja", primijetila je.

Pročitajte još: Kako izbjeći okidače migrene »

Što trebate učiniti?

Pa, što bi trebali raditi ljudi koji imaju migrene s prekomjernom ili prekomjernom težinom ako vjeruju da njihova težina može pridonijeti njihovim migrenama?

"Dajte sve od sebe da utvrdite što pokreće vaše migrene", rekao je Willetts, "zatim modificirajte svoje ponašanje i okruženje najbolje što možete i pronađite strategije za rješavanje kako biste smanjili broj i ozbiljnost njihovih migrena."

Ona savjetuje ljudima koji imaju migrene da "izvršavaju strateške svakodnevne prakse kako bi postigli cilj svog sastava tijela."

Na primjer, jedite polako dok ne napunite 80 posto obroka ili dodajte jednu obroku zdravih masti svojim obrocima.

"Usredotočite se na uključivanje jedne nove zdrave svakodnevne prakse u vašu rutinu", rekao je Willetts. "Kako se samopouzdanje povećava, ugradite još jednu praksu u svoju rutinu, i tako dalje."

Willetts je dodao da ako ste malo pretjerani s tim kako napasti problem, trebali biste potražiti pomoć registriranog dijetetičara.