Može li vam dijeta soda zaista pomoći u kilogramima i osjećati se ugodno?

Odlomak učiti, objavljeno u časopisu Obesity, pogledalo je 303 osobe tijekom razdoblja od 12 tjedana.

Uz podršku American Beverage Association, industrijske trgovačke asocijacije, studija je smjestila sudionike u dvije skupine. Jednoj skupini bilo je dopušteno piti dijetalna pića, poput dijetnih sode, čajeva i vode s okusima. Sudionici dodijeljeni kontrolnoj skupini konzumirali su samo vodu. Svi su ispitanici slijedili identičan program prehrane i vježbanja.

Pročitajte: Najbolji blogovi za pretilost »

Dijeta soda pića izgubila 13 kilograma

Provedena od strane istraživača Zdravstvenog i wellness centra Sveučilišta Colorado Anschutz u Aurori, Colorado, i Centra za istraživanje i obrazovanje o pretilosti u Philadelphiji, Sveučilište Temple, studija je otkrila da su ljudi koji konzumiraju dijetna pića izgubili u prosjeku 13 kilograma, što je bilo 44 posto više od kontrolne skupine koja je izgubila u prosjeku devet kilograma.

Više od polovice sudionika u grupi dijetalnih napitaka, ili 64 posto, izgubilo je najmanje pet posto tjelesne težine, u usporedbi sa samo 43 posto kontrolne skupine. Gubitak samo pet posto tjelesne težine pokazalo se da značajno poboljšava zdravlje, uključujući smanjenje rizika od srčanih bolesti, visokog krvnog pritiska i dijabetesa tipa 2, prema istraživačima.

Koautorica studije Sharon J. Herring, dr. Med., MPH, docentica medicine, javnog zdravlja i ob / gyna na sveučilištu Temple, rekla je za Healthline: "Naši nalazi sugeriraju da konzumiranje dijetnih napitaka neće spriječiti napore mršavljenja dijetalista koji su sudjelujući u programu ponašanja za mršavljenje ili radeći sa svojim liječnikom radi gubitka kilograma. "

Povezane vijesti: Djeca i pretilost »

Umjerenost je ključna

Komentirajući nalaze studije, Alissa Rumsey, RD, CDN, registrirana dijetetičarka i glasnogovornica Državnog udruženja za dijetetiku u New Yorku, rekla je za Healthline: "Iako umjetni zaslađivači i nadomjesci šećera mogu pomoći u upravljanju težinom, oni nisu lijek , i treba ga koristiti samo umjereno. Važno je osigurati da ne nadoknadite jedenjem visokokalorične hrane, poput pijenja dijetalnih napitaka dok jedete veliku krišku kolača. "

Rumsey je dalje rekao da ako zamijenite visokokalorični napitak niskokaloričnim napitkom, a zatim pojedete visokokalorični obrok, potencijalne koristi za mršavljenje neće biti u potpunosti ostvarene.

„Postoji neko istraživanje koje sugerira da ljudi mogu konzumirati više kalorija nakon što svjesno imaju umjetno aromatiziranu hranu, tako da je važno pratiti svoj ukupni unos tijekom dana. Hrana bez dodanih šećera trebala bi činiti najveći dio vaše prehrane, uključujući povrće, voće, cjelovite žitarice s visokim vlaknima, mahunarke i mliječne proizvode s niskim udjelom masti “, rekao je Rumsey.

Provjerite najbolje aplikacije za mršavljenje »

Osjećaj punog

Suautor studije James O. Hill, doktor znanosti, izvršni direktor Zdravstveno-wellness centra Sveučilišta u Coloradu Anschutz, rekao je u priopćenju za javnost: „Ova studija jasno pokazuje da dijetni napitci mogu u stvari pomoći ljudima da izgube težina, što je izravno u suprotnosti s mitovima posljednjih godina koji sugeriraju suprotan učinak – debljanje. U stvari, oni koji su pili dijetne napitke izgubili su više kilograma i izvijestili da osjećaju znatno manje gladi od onih koji su pili vodu sami. To pojačava ako pokušavate smršaviti, možete uživati ​​u dijetnim napicima. "

Koautor John C. Peters, glavni strateški direktor Zdravstvenog i wellness centra CU Anschutz, rekao je u izjavi za novinare: „Postoji toliko dezinformacija o dijetnim napicima koje se ne temelje na studijama namijenjenim ispitivanju uzroka i posljedica, posebno na Internet. Ovo istraživanje omogućava dijetetičarima da se osjećaju pouzdano da zaslađeni napici s niskim i bez kalorijama mogu igrati važnu i korisnu ulogu kao dio učinkovite i sveobuhvatne strategije mršavljenja. "

Poboljšanja lošeg kolesterola

Pijači soda bikarboni također su pokazali značajno veća poboljšanja u serumu ukupnog kolesterola i lipoproteina niske gustoće (LDL), također poznatog kao "loš" kolesterol, rekli su istraživači. Uz to, ispitanici sa dijetom soda su imali značajno smanjenje triglicerida u serumu. Obje su skupine ispitivale smanjenje opsega struka i krvnog tlaka.

Pročitajte više: Tri sode na dan toksično za miševe »