Niskohidratni smoothie: 10 koje možete napraviti kod kuće

Dijete s niskim udjelom ugljikohidrata navodno pomažu ljudima da smršave. Bez obzira je li to istina ili ne, praćenje prehrane koja uključuje manje prerađene ugljikohidrate poput žitarica, voća i škrobastog povrća može pomoći u smanjenju rizika od dijabetesa i drugih metaboličkih problema.

Ugljikohidrati: pregled

Ugljikohidrati su jedan od tri makronutrijenta hrane. Uz bjelančevine i masti, ugljikohidrati pružaju i energiju potrebnu za opskrbu naših tijela. Mnoga hrana sadrži ugljikohidrate, ali nisu svi ugljikohidrati prehrambeni jednaki.

Cjelokupni neobrađeni ugljikohidrati prirodno se javljaju u brojnim namirnicama guste hranjive tvari, uključujući žitarice poput cjelovite pšenice, divlje riže, kvinoje i dr. Te povrću i mahunarkama. Jednostavniji, ali prirodno neobrađeni ugljikohidrati nalaze se u mlijeku i voću. Ali mnogi proizvođači prerađene hrane dodaju rafinirane ugljikohidrate, uključujući bijelo brašno i šećer. Ovi obrađeni, "jednostavni" ugljikohidrati mogu se naći u stvarima poput:

  • kolači
  • keksi
  • bombon
  • bijeli kruh
  • tjestenina
  • gazirana pića

Odlomak Američka udruga za dijabetes sadrži ove preporuke za ograničavanje jednostavnih ugljikohidrata u vašoj prehrani:

  • Pijte vodu umjesto slatkih napitaka poput sokova, slatkih čajeva, sportskih pića i sode.
  • Jedite voće, umjesto da pijete sok.
  • Zamijenite slatki krumpir bijelim krumpirom.
  • Jedite cjelovite žitarice umjesto bijelog kruha.
  • Zamijenite cijelozrnate smeđe riže za bijelu rižu.

Domaći smoothie s niskim udjelom ugljikohidrata

Da biste napravili domaće smoothieje koji imaju malo ugljikohidrata, napravite pametan izbor voća i pokušajte ugraditi zelje za dodatne hranjive tvari. Najzdraviji smoothieji s niskim udjelom ugljikohidrata čuvaju vlakna iz voća i povrća.

Vlakna pomažu u probavi i pomažu vam da se osjećate zadovoljno. Upotrijebite snažni blender kako bi vaši smoothieji postali što glatkiji i kremastiji. Za tekućine izbjegavajte sokove u korist obične vode, mlijeka (obrano, badem, kokos ili riža) i leda. Dodajte grčki jogurt ili mlijeko da povećate sadržaj proteina.

1. Zeleni smoothie s niskim udjelom ugljikohidrata

Zeleni smoothie obično dobivaju svoju živu boju iz izdašnih dodataka zelenila, poput špinata. Špinat je svrstan među najzdravije povrće, zahvaljujući mnogim esencijalnim hranjivim sastojcima. Ovaj recept također uključuje avokado, lanene sjemenke i bademovo mlijeko.

Podijeli na Pinterest

Dobiti recept.

2. smoothie od mrvice od jagoda sa niskim udjelom ugljikohidrata

Ovaj jednostavan smoothie recept sadrži jagode, bademe i cimet. Cimet može pomoći u snižavanju razine šećera u krvi.

Dobiti recept.

3. smoothie od crvenog baršuna

Lijepa boja ovog smoothieja dolazi od dodavanja repe, kojoj su dodane hranjive tvari poput vitamina A i C, plus kalcij i željezo. Avokado čini glatkim i punjenjem.

Dobiti recept.

4. Niskohidratni smoothie od sira od jagoda

Nezaslađeno sojino mlijeko i skuta čine ovaj smoothie od jagode visokim sadržajem proteina i niskim udjelom ugljikohidrata.

Podijeli na Pinterest

Dobiti recept.

5. Namalo-ugljeni čokolada od kikirikija s maslacem od kikirikija

Ovaj smoothie koristi steviju za slatkoću umjesto tradicionalnog šećera. Stevia je umjetni zaslađivač koji dolazi iz biljke stevije. Prema Mayo Clinic, stevija može pomoći u upravljanju težinom, ali treba ga koristiti umjereno.

Dobiti recept.

6. Osjećaj citrusne kruške s niskim udjelom ugljikohidrata

Smrznuti, oguljeni avokado izvrsna je zamjena za banane u ovom smoothieju. Zamjenom banane avokadom uklanja se sav šećer i dobit ćete i dosta zdravih masti. Visokokvalitetne masti duže se osjećaju punijom. Ovaj recept također sadrži špinat i peršin zbog dodatnih hranjivih sastojaka.

Dobiti recept.

7. Polka dot berry dance

Ovaj recept za smoothie koristi borovnice i kupine, dva voća koja imaju nizak glikemijski indeks. Chia sjemenke su također uključene. Bogati su izvor dijetalnih vlakana.

Podijeli na Pinterest

Dobiti recept.

8. Pire od breskv pite

Breskve su još jedno voće nisko na GI. Ovaj smoothie kombinira breskve s visokoproteinskim grčkim jogurtom, cimetom i bjelančevinama u prahu. Zamijenite bademovo ili kokosovo mlijeko za mlijeko kako bi se kalorije smanjile.

Dobiti recept.

9. Minty zeleni proteinski smoothie

Ovaj zeleni smoothie kombinira osvježavajući ekstrakt metvice, bademovo mlijeko, avokado i špinat. To je kombinirana kombinacija bez šećera i mliječnih proizvoda, a puna je zdravih masti i vlakana.

Dobiti recept.

10. smoothie od borovnica i špinata

Mješavina smrznutih borovnica, špinata, bademovog mlijeka i grčkog jogurta čine ovaj smoothie punjenje i ukusnim.

Podijeli na Pinterest

Dobiti recept.

Komentiraj