Squatty Potty poboljšava način na koji pupate

Toaletno stopalo možda je steklo popularnost iz pametne virusne video kampanje, ali nova istraživanja potvrđuju da zaista može poboljšati način na koji se (crijevo) krećete.

Podijeli na PinterestOva jednostavna podloga za stopala može poboljšati kvalitetu vašeg vremena u kupaonici. Slika putem Squatty Potty

Možda idete u kupaonicu pogrešno.

Iako se to može činiti kao glupa izjava, o tome 1 u 6 Amerikanci imaju kronični zatvor.

Uz nespretne posjete liječnika i moguće medicinske intervencije s neželjenim nuspojavama, mnogi ljudi pokušavaju različite načine da omoguće korištenje WC-a u svakodnevnom životu.

Reljef može doći u obliku jednostavnog prilagođavanja vašeg wc-a kako bi bolje odgovarao obliku vašeg debelog crijeva.

Novo istraživanje potvrđuje potencijalne prednosti opremanja baze vašeg koda malim podnožjem.

Ideja ove male intervencije je da čovjeku podiže noge. Pruža im više držanja "čučnjeva", ono što ljudi koriste kada izlaze na broj 2 na otvorenom prije nego što smo izmislili moderni vodovod.

Toaletni stolac – vjerojatno najpoznatiji po upečatljivom imenu i reklamama u koje se ujedinju jednorozi, Squatty Potty – bio je predmet nedavne studije izvan Državnog sveučilišta Ohio, koja je razmotrila željeni utjecaj na smrt osobe.

"Ove su toaletne stolice postale popularne u stvarima poput viralnih videa i društvenih medija, ali stvarno nije bilo medicinskih dokaza koji bi pokazali jesu li ili nisu učinkovite", koautor studije dr. Peter Stanich, docent za gastroenterologiju, hepatologiju i prehrana kod Medicinski centar Wexner Sveučilišta Ohio i Medicinski fakultet, rekao je u priopćenju.

Dakle, Stanich i njegov tim odlučili su vidjeti jesu li tvrdnje istinite.

Studija

Zapošljavali su 52 zdrava volontera i proučavali ih četiri tjedna. Prije nego što je studija uopće započela, 44 posto sudionika izvijestilo je o povećanom naprezanju. Gotovo trećina je rekla da imaju problema s potpuno praznim crijevima.

Nakon što su mjesec dana koristili čupavi lonac, 71 posto sudionika studije države Ohio izvijestilo je o bržim pokretima crijeva, a 90 posto manje napona. Dvije trećine izjavilo je da će nastaviti koristiti toaletni stolac.

Iako je „naprezanje, dok poraženje“ subjektivno mjerilo za svaku osobu, to je univerzalno tri riječi koje bi većina ljudi htjela držati izvan svoje svakodnevne rutine.

"Ovo istraživanje pokazuje da ovi jednostavni uređaji mogu pomoći simptomima kao što su zatvor, natečenost i nepotpuna praznina, a mogu pomoći ljudima da imaju ugodnije i efikasnije rad crijeva", rekao je Stanich.

Ili kao tvorci Squatty Potty-a Tweetano nakon objavljivanja istraživanja: "Znanost."

Studija je objavljena u Časopis za kliničku gastroenterologiju, Autori su izvijestili da nema sukoba interesa, poput financiranja Squatty Potty.

Zašto radi

Dr. Hardeep Singh, gastroenterolog iz bolnice St. Joseph u Orangeu, Kalifornija, koji nije bio uključen u studiju, rekao je da su njegova otkrića valjana i da stopala izgledaju kao dobra opcija za neke osobe sa konstipacijom.

"Fiziologija rada stopala je jednostavna", rekao je Singh Healthlineu. "Uobičajeno, postoji kut između analnog kanala i rektuma. Ovo pomaže osigurati da smo kontinentni. Kad želimo pokrenuti zdjelicu, mišić oko rektuma se opušta, što ispravlja kut između anusa i rektuma, omogućujući nam da defeciramo. Uređaj za čučnjeve je jednostavna mjera koja može potaknuti to da se događa efikasnije. "

Osim stopala za noge, Singh preporučuje dijetu s 25 do 30 grama vlakana dnevno, pijenje šest do osam čaša vode dnevno i redovito vježbanje kako bi se pomoglo pravilnosti rada crijeva.

Stolice su relativno jeftina, jednokratna kupovina koja bi mogla imati trajne učinke. Robna marka Squatty Potty maloprodaje za oko 25 dolara, dok su druge dizajnerske verzije dostupne za oko 80 USD.

Neki medicinski i prehrambeni stručnjaci koji sami koriste toaletne stolice kažu da je to jeftina, neinvazivna, nemedicinska metoda prevencije i lijek za uobičajene probleme povezane s defekacijom.

Dokaz je, kažu, u loncu.

Dizanje noge na izvlačenje

Sarah Spann, klinička nutricionistkinja specijalizirana za zdravlje crijeva koja koristi toaletni stolac, kaže da je, iako je veličina uzorka studije iz države Ohio bila mala, korištene metode bile prikladne za procjenu učinkovitosti uređaja.

"Mislim da je toaletna potplat odlična alternativa lijeku za ljude koji imaju poteškoće u porazu ili iskušenju bilo kakvog naprezanja", rekla je za Healthline.

Caleb Backe, stručnjak za zdravlje i wellness za Javorova holistika, kaže da moderni zahodi nisu dizajnirani tako da omoguće nekome da lako isprazni crijeva jer sjedenje stvara zavoj u rektumu.

"Podizanje nogu na stolicu tako da su kukovi savijeni iznad 90 stupnjeva pomaže u ispravljanju rektuma", izjavio je Backe za Healthline. "To omogućava da stolica prođe mnogo lakše."

Dr. Jack Springer, suradnik američkog odbora za hitnu medicinu, kaže da na svakom svom WC-u ima stolicu jer su "najučinkovitiji, najsigurniji, nemedicinski alati koji postoje za mnoge uobičajene medicinske bolesti".

Budući da je zapadnjačka prehrana posebno malo vlakana iz voća, povrća i žitarica, zatvor je vjerojatniji. Sve to nepotrebno naprezanje može imati danak na vašoj, ahem, rupi, što može dovesti do hemoroida i divertikuloze, neizlječivog stanja gdje se izbočine razvijaju u vašem crijevnom traktu.

"Razlog zbog kojeg rad" čupavih maca "zasnovan je na osnovnoj anatomiji i fiziologiji ljudskog tijela," rekao je Springer za Healthline. „Nismo evoluirali sjedeći na toaletima. Čučanje je prirodno sredstvo poraza i još uvijek je najčešći način na svijetu. "

Spann kaže da svojim klijentima često preporučuje wc stopala kako za prevenciju tako i za liječenje opstipacije, napenjanja, naduvanja, hemoroida i pukotina.

"Toaletno stopalo mijenja položaj tijela kako bi bilo u skladu s onim što je za ljude prirodno za defekaciju", rekla je. "Ne smatram da je to nesigurno, no možda će osobe s ograničenom pokretljivošću morati biti oprezne."

Za maksimalnu sigurnost, ponašajte se kao da živite s nekim tko redovito napušta WC sjedalo gore: Pogledajte prije nego što skočite.