5 свакодневних животних хакова за исправљање кичме

Koliko puta ste čuli da vam netko govori da se "prestanete klanjati" ili "uspraviti"? Dok kralježnica ima prirodnu zakrivljenost, svi imamo tendenciju savijanja prema naprijed. A ako već osjećate bolove u leđima ili kralježnici i pritisak, postajete svjesniji koliko ležite ili sjedete pod kutom, može vam smanjiti daljnje oštećenje.

Evo pet životnih hakova koji će vam pomoći poboljšati držanje jačanjem i ispravljanjem kralježnice.

1. Istegnite se, prije nego što učinite bilo što drugo

S našim ludim, užurbanim životima i rasporedom, izgovori su postali samo još jedan dio naše uobičajene rutine. Nešto poput istezanja vjerojatno će prvo otpasti s vašeg obveznog spiska obaveza. Ali posvećivanje nekoliko minuta svakog jutra osnovnoj rutini može jako utjecati na to kako vam dan prolazi i kako se vaša kralježnica osjeća i dalje niz cestu.

Istezanje ujutro također je odličan način da se probudite. Napokon ste bili na leđima cijelu noć – nadamo se najmanje 7 do 9 sati – pa vaše tijelo žudi za nekim pokretom. Započnite s nekoliko laganih valjaka ramena, a zatim prijeđite na dodir nožnih prstiju, a zatim stojeći naprijed zavoje. Završite svoju brzu rutinu s potpunim naporima.

2. Isključite češće

Reći da smo prikačeni za naše pametne telefone bilo bi ponizno: Nedavno научити utvrdili da prosječna osoba dnevno gleda, dodiruje, klizi ili klika više od 2,617 puta! Štoviše, ovo kretanje prema dolje može uzrokovati do 60 kilograma viška kilograma na vratnoj kralježnici.

Sama pomisao na isključivanje i spuštanje telefona može uzrokovati neke panike, posebno ako uvijek primate pozive i poruke za posao ili tražite da vam jedno dijete pošalje SMS. Ali postavljanje pametnog telefona u vremensko ograničenje u trajanju od nekoliko minuta svakog dana može napraviti razliku.

Počnite polako, poput zavjetovanja da ga nećete provjeravati tijekom sati vožnje ili ne podizati dok trčite po trkačkoj stazi. Uključite neke članove svoje obitelji da rade isto i za vrijeme večere vodite pravilo "bez telefona". Svaki put kad ne podignete telefon još je jedna prilika da se kralježnica ponovo poveže.

3. Pogledajte što vam stoji na nogama

Počinje od temelja. Vaša stopala su baza za cijelo vaše tijelo. Nošenje labavih ili nepravilno namještenih cipela može prouzročiti pustoš na donjem dijelu leđa i kralježnici.

I ne razmišljajte samo o tome koje cipele nosite izvan kuće. Razmislite o tome šta držite na nogama kad ste i vi unutra. Čarape i papuče mogu biti ugodne na hladnim podovima zimi, ali pogodnije zatvorene cipele, poput onih s gumenim potplatom ili dnu bez klizanja, mogu vam biti od koristi.

Pa dok se riješite svojih maštovitih crvenih potpetica, ti slatki ljetni džemperi ili čak stari poznati par tenisica mogu prouzrokovati trenutne nevolje, razmislite što bi novi par obuće stvarno mogao učiniti za vas.

Нека буде студијама pokazuju da ulaganje u prilagođenu ortotiku također može biti dobra ideja. Pitajte svog liječnika ili zakažite sastanak s podijaristom kako biste razgovarali koje su mogućnosti najbolje za vas i vašu kralježnicu.

4. Razmislite prije nego što sjednete

Nije tajna da većinu dana provodimo sjedeći. Od vožnje do posla do sjedenja na sastancima do ručka s prijateljima do odmotavanja pred televizorom sjedenje je postalo naša prirodna tendencija. Kršenje ove navike može biti izazovno, ali postavljanje podsjetnika na vašem pametnom telefonu može vas natjerati da češće ustajete tijekom dana.

Ne samo kako dugo sjedimo utječe na zdravlje kralježnice, već i na to kako sjedimo. Evo nekih uputa i podsjetnika za dobro sjedenje:

  • Leđa držite naslonjena na stolicu, s donjim leđima sve do nabora.
  • Pazite da vam se težina ravnomjerno raspodijeli i da se ne naginjete ili naginjete na jednu stranu.
  • Stopala držite ravne na podu i izbjegavajte prekrižiti noge.

5. Вежбајте дубоко дисање

Koliko često primjećujete dah? Ako niste pobožni jogi ili meditant, odgovor je vjerojatno rijedak. Koliko duboko dišete i koliko su ravno stoje na kralježnici povezane više nego što možda mislite. Kad sjedite ili se naginjete, dijafragma vam je sužena. To stvara pritisak na prsa dok udišete i izdahnete. Ali kad stojite, moći ćete disati kroz dijafragmu, produžujući i proširujući kralježnicu i omogućavajući da se gornji i donji dio leđa šire.

Dublje disanje važno je ne samo za kralježnicu, već i za vaše opće dobro. Истраживања pokazuje da vam može pomoći da se osjećate opuštenije, smanjite stres i usredotočite se na pozitivne stvari u životu. Dakle, naprijed i pokušajte: Udahnite, držite i izdahnite.