Trbušni pojas na trudnoći: 5 razloga koje morate nositi

Uključujemo proizvode za koje smatramo da su korisni za naše čitatelje. Ako kupite putem veza na ovoj stranici, možda ćemo zaraditi malu proviziju. Evo našeg procesa.

Pregled

Trakovi za trbuh dizajnirani su da podrže donji dio leđa i trbuh tijekom trudnoće. Ove fleksibilne potporne odjeće mogu pružiti brojne prednosti aktivnim ženama koje su trudne, posebno tijekom drugog i trećeg tromjesečja.

Podijeli na Pinterest

Evo pet načina kako vam trbušni pojas može pomoći.

1. Trakovi na trbuhu pomažu smanjiti vašu bol

Bol u leđima i zglobovima tijekom trudnoće može biti frustrirajuća i otežati sudjelovanje u svakodnevnim aktivnostima. Studija u Dnevnik kralježnice istraživao je učestalost bolova u leđima i zdjelici tijekom trudnoće. Otkrili su da se 71 posto žena javlja Križobolja, a 65 posto prijavljuje bol u zdjeličnom pojasu.

Nošenje pojasa u trbuhu tijekom trudnoće može vam pomoći da potkrijepite donji dio leđa i bebe tijekom aktivnosti, što može rezultirati smanjenjem ukupne boli.

Sacroiliac (SI) bol u zglobovima

SI bol u zglobovima također se često pojavljuje tijekom trudnoće kao rezultat povećanja relaksina, odgovarajuće imenovanog hormona koji uzrokuje da zglobovi kuka postanu labavi i manje stabilni.

To je oštra i ponekad bolna bol u donjem dijelu leđa u blizini kralježnice. Trakovi i grudnjaci koji podržavaju ovo područje pomažu u stabilizaciji zgloba, što može spriječiti bol tijekom aktivnosti.

Bol u okruglom ligamentu

Ovaj simptom javlja se tijekom drugog tromjesečja. Opisana je kao bilo što, od tupog bola do oštre boli na prednjem dijelu kuka i ispod trbuha.

Uzrok velike težine i pritiska na ligamente koji podržavaju rastuću maternicu, to je privremeni, ali ponekad nepodnošljivi problem. Trakovi na trbuhu pomažu raspodijeliti težinu djeteta po leđima i trbuhu, što može pomoći u ublažavanju pritiska na okrugle ligamente i umanjiti bol.

2. Trakovi za trbuh pružaju nježnu kompresiju tijekom aktivnosti

Jeste li ikad otišli na trčanje bez sportskog grudnjaka? Zvuči grozno, zar ne? Isti princip vrijedi i za rastuću bebinu kvrgu. Nježno stiskanje pojasa može pomoći u podršci maternice i umanjiti nelagodu pri kretanju tijekom fizičke aktivnosti.

Riječ opreza: Prevelika kompresija na trbuhu može narušiti cirkulaciju, a može izazvati i negativne učinke na krvni tlak. To također može pridonijeti gorušica i loša probava.

3. Oni pružaju vanjske znakove za držanje

Trakovi na trbuhu pružaju vanjske znakove vašem tijelu kako bi se olakšalo pravilno držanje. Podupirući donji dio leđa i torzo, trbušni zavoji potiču pravilno držanje i sprječavaju prekomjerno istezanje donjeg dijela leđa. Tipičan izgled "trunke" u trudnoći rezultat je dodatne težine koja se nosi ispred tijela u kombinaciji s istezanjem i slabljenjem ključnih jezgra mišića koji podržavaju kralježnicu.

4. Omogućuju vam da se udobno uključite u svakodnevne aktivnosti

Vježbanje tijekom trudnoće ima brojne pozitivne zdravstvene koristi. Studija u Trenutačni pregledi u mišićno-koštanoj medicini ukazuje da prenatalna tjelovježba ima pozitivan učinak na zdravlje.

Vježbanje povećava mišićni tonus i izdržljivost te smanjuje učestalost hipertenzije, depresije i dijabetesa. Mnoge žene nisu u stanju vježbati ili nastaviti raditi tijekom trudnoće zbog boli i nelagode. Nošenje trbušnjaka može pomoći smanjiti nelagodu i omogućiti sudjelovanje u svakodnevnim aktivnostima, što rezultira fizičkim i financijskim koristima.

5. Mogu se nositi nakon trudnoće radi podrške

Smanjena snaga jezgre uobičajena je u tjednima nakon rođenja. Mišići i ligamenti koji su bili istegnuti i naprezani tijekom trudnoće potrebno je vrijeme za ozdravljenje. Slabost u kombinaciji sa zahtjevnim poslom brige o novorođenčetu može biti izazovna i dovesti do ozljeda.

Mnoge žene otkrivaju da nošenje pojasa za vrijeme trbuha pruža dodatnu potporu trbuhu i donjem dijelu leđa, smanjujući nelagodu. Trbušni pojas može biti koristan ženama koje su iskusile razdvajanje trbušnih mišića (diastasis recti) fizičkim vraćanjem trbušnih mišića. U kombinaciji s specifičnim vježbama ovo može pomoći u zatvaranju razmaka između trbušnih mišića.

Zapamtite, trbušni pojas je privremeno popravljanje. Ne liječi temeljno stanje ili disfunkciju. Podupirući trbuh, on može "isključiti" mišiće ispod sebe, uzrokujući pojačanu slabost dugoročno.

Važne stvari koje treba znati o nošenju trbušnog pojasa

Trbušni pojas možete kupiti na mreži.