Učvršćivanje bolova u leđima i vratu

Pregled

Bol u gornjem dijelu leđa i vratu može vas zaustaviti u vašim stazama, što otežava kretanje oko vašeg uobičajenog dana. Razlozi ove nelagode variraju, ali svi se svode na to kako se držimo dok stojimo, krećemo se i – što je najvažnije od svega – sjedimo.

Bol u vratu i gornjem dijelu leđa može ograničiti vaše pokrete i mogućnosti. Ako ništa ne poduzmete u vezi sa svojim bolovima, oni se mogu pogoršati, proširiti i ograničiti vas. To je obično zato što su se mišići oko vašeg neposrednog područja boli napeli da bi zaštitili to jedno mjesto. To širenje ograničava kretanje i može jedan stegnuti mišić ispod rame pretvoriti u bolno rame i napetost u glavi.

Uzroci

Uzroci bolova u gornjem dijelu leđa i vratu uključuju:

  • nepravilno dizanje nečeg teškog
  • uvježbavanje lošeg držanja
  • sportske ozljede
  • imati previse kilograma
  • pušenje

Naša ljubav prema ekranima također je vjerojatni krivac za bolove u gornjem dijelu leđa i vratu. Sjedeći cijeli dan radeći na ekranu računala, trzanjem vrata da biste čitali vijesti na svom telefonu na putu do kuće i lupanje po kauču za gledanje nekoliko sati televizije sjajni su načini da svoje tijelo izbacite iz položaja.

Kao i mnoga zdravstvena stanja, efekti bolova u vratu i leđima mogu biti ozbiljniji kod ljudi koji puše ili imaju prekomjernu težinu. Prekomjerna težina može dodati veći pritisak na mišiće.

Brzo olakšanje i prevencija

Kronična bol u gornjem dijelu leđa i vratu može postati vrlo ozbiljan problem. Međutim, neke su opće boli u području leđa i vrata prilično česte. Postoji nekoliko mjera koje možete poduzeti za brzo olakšanje kada se pojavi ta neugodnost, a neke stvari možete učiniti kako biste ih pokušali u potpunosti spriječiti.

Koristite hladno pakiranje i protuupalno ublažavanje boli prva tri dana nakon što bol započne. Nakon toga, naizmjenično nanesite toplinu i hladnoću na svoju ozljedu. Bolovi u gornjem dijelu leđa i vratu obično izbijaju iznenada, ali izlječenje može potrajati dugo. Ako i dalje boli i vaše kretanje je ograničeno nakon mjesec dana, vrijeme je da posjetite svog liječnika.

Nanesite hladni oblog

Ako možete, stavite hladni oblog. To bi moglo značiti pregršt leda u plastičnoj vrećici umotanoj u ručnik, ili bilo što hladno, poput sode sa šalicom, može izaći iz stroja.

Isprobajte sredstvo za uklanjanje bolova bez recepta

Ako vaš želudac tolerira nesteroidne protuupalne lijekove poput naprosyna, uzmite ih prema uputama u paketu što prije.

Hodite uspravno

Hodanje uz zdravo držanje također bi moglo pomoći. Dobar način za vizualizaciju zdravog držanja je zamisliti da vas obvezava linija koja povezuje sredinu prsa s stropom ili nebom.

proteže

Nakon što smirite trenutnu bol i odmorite svoju ozljedu tokom dana ili tako malo, možete je početi pokušavati otpustiti i pomoći joj da zacijeli kroz strije. Bilo koji od ovih strija također će vam pomoći u sprečavanju nove boli ili sprječavanju ponovnog pojavljivanja stare ozljede.

I-poza

Sjedeći u čvrstoj stolici ili na lopti za vježbanje s nogama ravnim na zemlji, pustite da ruke visi ravno s opuštenih ramena. S dlanovima okrenutim jedan prema drugome, polako podignite ruke prema koljenima, a zatim sve preko glave. Lakti držite ravne, ali ne i zaključane, i ne podižite ramena. Držite I-pozu za tri duboka udisaja, a zatim polako spustite ruke natrag na bokove. Ponovite 10 puta.

W-predstavljati

Stanite uz zid s razmaknutim nogama ramena. Započnite s prekriženim rukama i opuštenim ramenima. Ispruži ruke poput Frankensteina, a zatim laktima povuci zid do rebra. Zatim pokušajte vratiti leđa rukama i zglobovima uz zid prema stranama ramena. Izrađujete oblik slova W, s torzom kao središnjom linijom. Držite 30 sekundi. Napravite tri kruga, barem jednom i do tri puta dnevno.

Naginjanje glave

Ovu jednostavnu vježbu vjerojatno je najteže izvesti rano u svojoj ozljedi. Ne gurajte se previše – vremenom bi vam trebalo biti lakše.

Sjedeći u čvrstoj stolici ili na lopti za vježbanje s nogama ravnim na zemlji, ruke neka visi ravno s opuštenih ramena. Držeći ruku bočno, uhvatite se za naslonjač desne ruke i nagnite lijevo uho prema lijevom ramenu. Ispružite se koliko možete udobno i zadržite za jedan duboki dah. Ponovite 10 puta, zatim zgrabite lijevom rukom i ispružite se prema desnoj 10 puta.

Bol u leđima i spavanje

Bol u leđima i mišićima također može ometati vaš san. Prema Nacionalna zaklada Sleep, u vašim najdubljim fazama sna, mišići se opuštaju. Ovo je i vrijeme kada vaše tijelo oslobađa ljudski hormon rasta. Kada izgubite san zbog bolova u leđima ili vratu, gubite ovu priliku za liječenje.

Kada posjetiti liječnika

Ako vas je vrat ili leđa ozlijedio udarcem, primjerice, kada igrate nogomet ili u prometnoj nesreći, odmah potražite liječnika. Možete se suočiti s potresom ili unutarnjim ozljedama. Doživljavanje ukočenosti također je znak da se trebate javiti svom liječniku. Ako pokušate liječiti bol kod kuće, a ne nestane nakon dva tjedna, potražite svog liječnika.

Podrška

Q:

Kako najbolje mogu opisati bol u gornjem dijelu leđa i vratu kako bih liječniku pomogao da me precizno liječi?

anoniman

A:

Važno je javiti liječniku povijest kada se bol počela pojavljivati. Je li bilo povezano s tim ozljedom ili je to bio postupan nastup boli? Imate li bolove, ukočenost, slabost i / ili bockanje u vašim gornjim ekstremitetima? Ako je tako, definirajte lokaciju. Opišite što bol čini boljom ili što bol boluje. Obavijestite liječnika koji ste koraci poduzeli kako biste ublažili bol i jesu li bili uspješni.

Dr William Morrison, ortopedski kirurg, Odgovori predstavljaju mišljenja naših medicinskih stručnjaka. Sav je sadržaj strogo informativan i ne treba ga smatrati liječničkim savjetom.

Dobro testirano: nježna joga