Vježbanje tijekom trudnoće poboljšalo mi je nakon porođaja

Ne rušim nijedan svjetski rekord, ali ono što sam uspio upravljati pomoglo mi je više nego što sam očekivao.

vježbanje dok je trudnaPodijeli na Pinterest

U šest tjedana nakon porođaja s mojim petim djetetom, zakazala sam pregled kod babe. Nakon što je prošla popis za provjeru da su se svi dijelovi moje dame smjestili na svoje mjesto (također: uh), pritisnula je ruke na moj trbuh.

Nervozno sam se nasmijao, praveći neku šalu zbog ekstremne kuglice s gljivama koja mi je bila na trbuhu, upozoravajući je da se njezina ruka može izgubiti u spužvi mog postporođajnog trbuha.

Nasmiješila mi se i tada izgovorila rečenicu koju nikad nisam očekivao da čujem: "Zapravo nemate nikakvu značajnu dijastazu, tako da je to dobra stvar …"

Moja čeljust se otvorila. "Što??" Uzviknuo sam. "Kako to misliš, nemam je?" Bila sam ogromna! "

Slegnula je ramenima, povukući vlastite ruke prema trbuhu, gdje sam i sama mogla osjetiti razdvajanje mišića. Objasnila je da, iako je neko razdvajanje bilo normalno, osjećala se sigurnom da bih, ako svoj fokus orijentiram na sigurne poteze jezgre, mogla raditi na zatvaranju razdvajanja – i bila je u pravu.

Baš jutros, nakon 9 tjedana nakon porođaja, nakon što sam napravio puno videa o popravljanju dijastaze (hvala YouTube!), Spuštam se odvajanje dva prsta.

Ovaj napredak ovog puta ostao sam pomalo šokiran, da budem iskren. Nakon ukupno četiri isporuke, gdje mi je dijastaza bila jako loša, što sam učinila drugačije ovaj put?

Tada me je pogodilo: Ovo je bila prva i jedina trudnoća koju sam vježbala cijelim putem.

Čučanje, podizanje tijekom cijele trudnoće

Nakon što sam bila trudna šest godina, a nikad nisam vježbala ni u jednoj od svoje prethodne četiri trudnoće, počela sam pohađati teretanu tipa CrossFit kada je moja najmlađa imala otprilike dvije godine.

Vrlo brzo sam se zaljubio u format vježbanja, koji se fokusirao prvenstveno na teške dizanje i kardio intervale. Na veliko iznenađenje, otkrio sam i da sam jači nego što sam shvatio i ubrzo sam zavoljeo osjećaj dizanja težih i težih utega.

Kad sam ponovno zatrudnjela, bila sam više u formi nego što sam ikad bila – redovito sam radila sat vremena 5 ili 6 puta tjedno. Čak sam i PR čupao čučnjeve na 250 kilograma, cilj na kojem sam dugo radio.

Kad sam saznala da sam trudna, znala sam da sam u dobroj poziciji da nastavim raditi tijekom cijele trudnoće. Već dugo sam se dizala i vježbala, znala sam za šta sam sposobna, znala sam svoja ograničenja jer sam ostala trudna četiri puta, i što je najvažnije, znala sam slušati svoje tijelo i izbjegavati sve što nije ' ne osjećam se dobro.

Uz podršku liječnika, nastavio sam vježbati tijekom cijele trudnoće. Lako sam se snašla tijekom prvog tromjesečja jer sam bila tako bolesna, ali jednom kad sam se osjećala bolje, nastavila sam s time. Smanjila sam se teškim utezima i izbjegavala ab vježbe koje će mi povećati unutardomačni pritisak, ali osim toga, uzimala sam svaki dan kako je došlo. Otkrio sam da sam u mogućnosti uglavnom održavati svoje uobičajene satne vježbe oko 4 ili 5 puta tjedno.

U 7 mjeseci trudnoće, još uvijek sam čučala i dizala umjereno, i dok sam slušala svoje tijelo i usredotočila se na namjerno kretanje, i dalje sam se osjećala dobro. Na kraju, pred kraj samog kraja, vježbanje u teretani jednostavno mi je prestalo biti ugodno.

Budući da sam postala tako velika i što moja vježba nije uvijek bila tako lijepa, nisam baš očekivao da će to promijeniti. Ali jasno, to je pomoglo. I što sam više razmišljao o tome, to sam više shvaćao da je vježbanje kroz trudnoću donijelo ogromnu promjenu i u mom oporavku. Evo kako:

Moj neposredni oporavak bio je mnogo lakši

Moja isporuka nije ono što biste nazvali laganim, zahvaljujući pozivu za buđenje od dva sata ujutro s prekidom posteljice, putovanju u bolnicu od 2 kilometara i nedeljnom boravku naše dijete za NIKU, ali sjećam se čudeći se mužu koliko sam se sjajno osjećala usprkos svemu.

Istina za pravo, osjećao sam se bolje odmah nakon rođenja nego što sam imao s bilo kojom drugom svojom djecom, unatoč ekstremnim okolnostima. Na neki način, toliko sam zahvalna što sam digla nogu zahvaljujući vježbanju jer nisam sigurna da bih preživjela satima sjediti u stolici NICU-a ili spavati na „krevetu“ koji su nam pružali niz hodnik.

Ugodnije se osjećam u tijelu nakon porođaja

Prije nego što pomislite da sam negdje u blizini vitke i uglađene trudnice, ili bilo čega sličnog onom modelu koji je tijekom trudnoće imao trbušnjake, dopustite mi da vas uvjerim da rad tijekom trudnoće nije bio estetika za moje tijelo.

Još uvijek sam lutao nekom dodatnom težinom, uključujući i bradu veću od uobičajene, a trbuh mi je bio nezemaljski ogroman (ozbiljna sam u vezi s tim; prilično je nevjerojatno koliko sam zapravo bila velika.) Bila je potpuno vježba da bih se osjećao bolje, psihički i fizički, i usporio sam puno, osobito pred kraj trećeg tromjesečja.

I sada, nakon gotovo dva mjeseca nakon porođaja, još uvijek nosim majčinske traperice i nosim najmanje 2 kilograma teže od uobičajene. Nigdje nisam ni blizu što biste smatrali primjerom "stane". Ali poanta je u tome, funkcioniram bolje. Osjećam se bolje.

Mnogo sam zdravija što nisam bila s drugim trudnoćama jer sam vježbala. Ugodno mi je u koži nakon porođaja na način na koji nikad prije nisam bio – dijelom zato što mislim da me neki taj ostatak mišića nosi i dijelom zato što znam da sam jak i za šta je moje tijelo sposobno.

Pa možda sam trenutno malo kašast – koga briga? U širokoj slici moje je tijelo učinilo nevjerojatne stvari i to je nešto za slavljenje, a ne opsjednutost nakon porođaja.

Znam kako se oporaviti

Jedna od najvećih razlika koja sam primijetila je da, jer sam tijekom trudnoće vježbala, znam koliko je važno da se vrijeme vratim u vježbanje. Zvuči čudno, zar ne?

Moglo bi se pomisliti, jer je vježbanje bio toliko ogroman dio mog života tijekom trudnoće da bih se žurio s time da se vratim u nju. Ali zapravo je suprotno.

Znam da se više nego ikad ta vježba odnosi na slavljenje onoga što moje tijelo može učiniti – i na čast što moje tijelo treba u svakoj sezoni. A u ovoj sezoni novorođenog života, definitivno se ne moram žuriti natrag u teretanu da bih bacio neke PR-ove na stalak za čučanj.

Ono što sada treba mom tijelu je što više odmora, sva voda i funkcionalni pokreti koji će mi pomoći vratiti moju jezgru i podržati moje zdjelice. Trenutno, najviše što sam učinio za vježbanje su neki 8-minutni temeljni videozapisi – i to su bile najteže stvari koje sam ikad učinio!

Dno crta je sljedeća: apsolutno se ne žurim s povratkom velikim utezima ili intenzivnim vježbama. Te će stvari doći jer ih volim i usrećuju me, ali apsolutno nema razloga da ih žurim, a što je još važnije, žurba s njima samo će odgoditi moj oporavak. Dakle, za sada se odmaram, čekam i uzimam dozu poniznosti s onim dizačima nogu prilagođenih dijastazi koje jedva mogu učiniti. Oof.

Na kraju, iako se možda više ne osjećam kao da imam „leđa na tijelu“ i najvjerojatnije nikad neću raditi kao fitness model, znam više nego ikad koliko važna vježba može biti tijekom trudnoće – ne samo kao način da osjećate se bolje tijekom tih rigoroznih 9 mjeseci, ali kao alat koji će vam pomoći da se pripremite za zaista težak dio: porođaj.

Chaunie Brusie je medicinska sestra za porođaj i porođaj, a tek nedavno sječena mama od pet godina. Ona piše o svemu, od financija do zdravlja do toga kako preživjeti one rane roditeljske dane kad sve što možete učiniti jest razmisliti o snu koji ne dobijate. Slijedi je ovdje.