Vrijeme ekrana i spoznaja djece

Djeca bolje rade na mentalnim i akademskim testovima kada ograniče vrijeme zaslona na manje od dva sata dnevno, jedu pravilno, spavaju i ostanu fizički aktivni.

Podijeli na Pinterest"Za djecu, ako imaju bolju kognitivnu funkciju, mogu uspjeti bolje u svom životu." —Jean-Philippe Chaput, of the PhD Dječja bolnica istraživačkog instituta Istočni Ontario, Getty Images

Ako želite maksimizirati snagu svog djeteta, pomozite mu da razvije dobre navike, predlaže novo istraživanje.

To uključuje poticanje da ograniče vrijeme za rekreacijski ekran na najviše dva sata dnevno, spavaju i ostanu fizički aktivni.

Studija je proučila koliko se dobro prijalo 4,500 američke djece u dobi od 8 do 11 godina Kanadske smjernice kretanja za djecu i mlade u trajanju od 24 sata.

Istraživači su otkrili da je 37 posto djece imalo dva sata ili manje vremena za rekreacijski ekran dnevno, 51 posto ima 9 do 11 sati neprekidnog spavanja po noći, a 18 posto je dobivalo najmanje 60 minuta dnevno umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti.

Svega 5 posto djece u studiji ispunilo je sve tri preporuke. Dvadeset i devet posto nije ih uopće srelo.

Istraživači su otkrili da djeca koja su ispunila smjernice za sva tri područja imaju "superiornu globalnu spoznaju" u usporedbi s onima koja nisu ispunila nijedno. To uključuje memoriju, pažnju, brzinu obrade i jezik.

Najjača veza bila je samo za vrijeme zaslona, ​​za vrijeme zaslona i za spavanje.

Istraživači nisu vidjeli vezu između fizičke aktivnosti i poboljšane spoznaje. Međutim, u radu su naveli da bi to moglo biti posljedica nedostatka podataka o intenzitetu i vrsti tjelesne aktivnosti koju djeca rade.

Iako postoje smjernice za zdravu razinu zaslona, ​​vremena spavanja i tjelesne aktivnosti za djecu, ova studija proučava kako oni međusobno komuniciraju.

"Svaka promjena jednog od tri ponašanja utjecat će na jedno ili dva druga. Dakle, ne možete ih gledati sami. Potrebno ih je kombinirati “, rekao je autor studije Jean-Philippe Chaput iz Dječja bolnica istraživačkog instituta Istočni Ontario.

Odlomak učiti objavljeno je 26. rujna u časopisu The Lancet Child & Adolescent Health.

Vrijeme zaslona i san utječu jedno na drugo

Heather Kirkorian, docentica, izvanredna profesorica za ljudski razvoj i obiteljske studije pri Sveučilištu Sveučilište Wisconsin – Madison, koji, kao da nije uključen u studiju, rekao da je jedna od prednosti ove studije to što su istraživači izravno kognitivne sposobnosti mjerili, a ne oslanjali se na procjenu roditelja.

Kirkorian je, međutim, istaknuo da rezultati pokazuju samo neku povezanost između tih faktora, ali ne mogu reći koji uzrokuje.

Ovo je odjeknuo Chaput, koji je rekao, "Znamo da je vrijeme zaslona prije spavanja loše za kvalitetu vašeg sna, ali isto tako znamo da kratki spavači teže sudjeluju u većem vremenu zaslona."

Drugi Nedavna studija otkrili su sličan utjecaj vremena na ekranu, spavanja i tjelesne aktivnosti – zajedno s dijetom – na akademski učinak više od 4,000 10- i 11-godišnjaka.

Djeca u ovoj studiji koja su zadovoljila preporuke za vrijeme zaslona i spavanja bila su bolja na standardiziranom testu pisanja snimljenom godinu dana kasnije.

Ali matematika, čitanje i pisanje poboljšavali su se svakim dodatnim dobrim životnim ponašanjem koje su imala djeca.

Autor studije Paul Veugelers, profesor javnog zdravstva pri Sveučilište Alberta rekao je da je učinak ovih životnih ponašanja na akademske rezultate „značajan“.

Ova studija bavila se samo gledanjem televizije, što može uzeti samo djelić vremena dječjeg ekrana.

Također, Veugelers je rekao da pitajući djecu koliko često koriste ekrane mogu propustiti podatke o njihovim drugim zdravstvenim navikama.

"Hipotetski možete imati učenika koji se igra s Wii ili Dance Revolution i izvještava o tome kao vrijeme na ekranu", rekao je.

Kirkorian bi želio vidjeti dodatna istraživanja koja će dati detaljniji prikaz vremena na ekranu.

"Puno je istraživanja koja sugeriraju da su vrsta aktivnosti, sadržaj i društveni kontekst sve važni", rekla je.

Na primjer, postoji razlika između gledanja filma samog ili gledanja i razgovora o filmu s drugima ili između igranja videoigara i istraživanja na mreži za školu.

Razvijanje zdravih navika na zaslonu

Chaput je naglasio da "studija ne kaže da ne upotrebljavate svoje ekrane." Ali ako ih koristite, postoje rješenja kako ne biste utjecali na raspored spavanja.

Odlomak plavo svjetlo posebno što emitiraju ekrani mogu odbaciti tjelesni biološki sat i poremetiti san.

Djeca (i roditelji) mogu izbjeći ovaj učinak isključivanjem svojih uređaja najmanje sat vremena prije spavanja ili korištenjem Appleovih noćna smjena ili slične aplikacije za isključivanje plavog svjetla nakon zalaska sunca.

Roditelji se također mogu obratiti smjernicama za zdravu upotrebu ekrana, poput onih koje je objavio Američka pedijatrijska akademija.

AAP preporučuje roditeljima da ograniče vrijeme zaslona na manje od dva sata za djecu stariju od 5 godina. Ali fleksibilniji su za stariju djecu i tinejdžere, više se usredotočuju na aktivnosti na zaslonu, a ne na postavljanje vremenskih ograničenja.

"Roditelji trebaju biti svjesni što njihova djeca rade i razgovarati s njima o tome", rekao je Kirkorian. "Ali smjernice ne moraju nužno reći da bi roditelji trebali biti tu za svaku minutu vremena ekrana."

Veugelers je rekao da nije samo odgovornost roditelja da pomognu djeci da nauče zdrave navike za upotrebu na ekranu, prehranu, fizičku aktivnost i spavanje. Treba uključiti i škole, školske odbore, nastavnike i zajednice.

Obje ove studije naglašavaju da je vrijeme ekrana samo jedan čimbenik koji utječe na dječje kognitivne sposobnosti.

Stoga bi roditelji trebali cijeli dan imati na umu kada pomažete svom djetetu da razvije dobre navike.

"Započnite dan ugodnim spavanjem, pokušajte se pomaknuti što je više moguće i pokušajte ograničiti vrijeme sjedenja ili vrijeme zaslona", rekao je Chaput. "Ovo će biti dobro ne samo za vaše zdravlje, već i za vašu kognitivnu funkciju. A djeca će, ako imaju bolju kognitivnu funkciju, možda uspjeti u svom životu. "

Dno crta

Istraživači su otkrili da su djeca koja su imala manje od 2 sata prozora zaslona, ​​spavala i preporučila količinu tjelesne vježbe "superiornu globalnu spoznaju" u usporedbi s onima koja nisu imala ove životne navike.

Ova poboljšana spoznaja uključuje memoriju, pažnju, brzinu obrade i jezik.